Keskmeprofiil | 18,2x20,8-18N |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 228 |
Kaal (kg) | 4.528 |
Välisläbimõõt [mm] | 228 |
Täiendav tooteinfo | koos survelaagriga |
Hammastehulk | 18 |
mitmeosaline | kolmeosaline |
Hooldusinfot jälgida |
CITROEN | 2041.95 S1 |
---|---|
PEUGEOT | 2041.95 S1 |
CITROEN | 2051 N4 |
CITROEN | 2051.N4 S1 |
CITROEN | 2051 Y8 |
CITROEN | 2051.Y8 S1 |
CITROEN | 2052.H6 |
PEUGEOT | 2052 L1 |
CITROEN | 2052.L1 |
PEUGEOT | 2052.L1 S1 |
CITROEN | 2052 P1 |
CITROEN | 2052.P1 S1 |
CITROEN | 2052.P5 S1 |
CITROEN | 2053 14 |
PEUGEOT | 2053 14 |
CITROEN | 2053.14 S1 |
PEUGEOT | 2053.14 S1 |
CITROEN | 2052 X5 |
PEUGEOT | 2052 X5 |
CITROEN | 2052-P5 |
PEUGEOT | 9672124380 |
PEUGEOT | 9686038280 |
CITROEN | 204195 |
PEUGEOT | 204195 |
PEUGEOT | 9674343180 |
PEUGEOT | 9805958080 |
CITROEN | 2052.H6 S1 |
PEUGEOT | 2052.X5 S1 |
FTE | ZA24016.7.1 |
---|---|
GIRLING | 1301205 |
A.B.S. | 51743 |
TEXTAR | 53009800 |
MAPCO | 12350 |
SASIC | 5350002 |
OPTIMAL | CL-1122 |
SAMKO | M30245 |
SASIC | 5100015 |
BORG & BECK | HKT1443 |
LuK | 623 3241 33 |
BREMBO | E 61 018 |
TRW | PJQ205 |
LPR | 3258 |
CAR | 9970C |
LuK | 623 3400 33 |
SACHS PERFORMANCE | 613182 600167 |
KAWE | 962613CSC |
MAGNETI MARELLI | 359003700530 |
FTE | 1100424 |
LUCAS | LKCA620055 |
NEXUS | F1C102NX |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname