Asukoht | Esisild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | vedrukandev amort |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
pakendi pikkus [cm] | 60 |
pakendi laius [cm] | 10 |
pakendi kõrgus [cm] | 10 |
Kaal (kg) | 2.76 |
TOYOTA | 48510-0KE40 |
---|---|
TOYOTA | 48510 09 J00 |
TOYOTA | 48510 09 J10 |
TOYOTA | 48510 09 J20 |
TOYOTA | 48510 09 J40 |
TOYOTA | 48510 09 J50 |
TOYOTA | 48510 09 J90 |
TOYOTA | 48510 09 K00 |
TOYOTA | 48510 09 K10 |
TOYOTA | 48510 09 K20 |
TOYOTA | 48510 09 K30 |
TOYOTA | 48510 09 K60 |
TOYOTA | 48510 09 K70 |
TOYOTA | 48510 09 K80 |
TOYOTA | 48510 09 K90 |
TOYOTA | 48510 0K 100 |
TOYOTA | 48510 0K 130 |
TOYOTA | 48510 0K 140 |
TOYOTA | 48510 0K 160 |
TOYOTA | 48510 0K 180 |
TOYOTA | 48510 0K 190 |
TOYOTA | 48510 0K 200 |
TOYOTA | 48510 0K 210 |
TOYOTA | 48510 0K 330 |
TOYOTA | 48510 0K 340 |
TOYOTA | 48510 0K 350 |
TOYOTA | 48510 0K 360 |
TOYOTA | 48510 0K 410 |
TOYOTA | 48510 0K 420 |
TOYOTA | 48510 8Z 175 |
TOYOTA | 485108Z194 |
TOYOTA | 485100K370 |
TOYOTA | 485108Z193 |
TOYOTA | 485100KC40 |
TOYOTA | 485100KD40 |
TOYOTA | 485108Z205 |
TOYOTA | 485108Z208 |
TOYOTA | 48510-0KA10 |
TOYOTA | 48510-0KA20 |
TOYOTA | 48510-0KC00 |
KYB | 341396 |
---|---|
TOKICO | U3768 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname