Asukoht | ees |
---|---|
Pikkus (mm) | 650 |
Klaasipuhasti harja tüüp | Raamita klaasipuhastaja |
Adapterite arv | 12 |
Komponendinumber | 103-07-650 |
BOSCH | 3 397 008 539 |
---|---|
SWF | 119865 |
DENSO | DFR-010 |
DENSO | DFR-011 |
NPS | DU-065R |
OXIMO | WU650 |
MAGNETI MARELLI | 000736500000 |
STELLOX | 201 657-SX |
BORG & BECK | BW26H |
OPEN PARTS | WBF0026.00 |
MEYLE | 029 650 2600 |
KRAFT AUTOMOTIVE | K65P |
BLUE PRINT | AD26FL660 |
BSG | BSG 15-992-002 |
FENOX | WB65010 |
FENOX | WB65210 |
BSG | BSG 40-992-024 |
DENCKERMANN | VP00650 |
STELLOX | 103 650-SX |
Stark | SKWIB-0940069 |
RIDEX | 298W0070 |
BORG & BECK | BW26H.10 |
OPEN PARTS | WBF0026.11 |
MILES | CWC26AC |
MILES | CWF26AC |
MILES | CWF26M |
MILES | CWH26AC |
MILES | CWW26AC |
VORWERK AUTOTEC | 371817 |
VORWERK AUTOTEC | 371819 |
VORWERK AUTOTEC | 371815 |
CHAMPION / KETNER | ER65/B01 |
CHAMPION / KETNER | ER70/B01 |
CONTINENTAL | 2800011012280 |
MAXGEAR | 39-9650 |
ASHUKI by Palidium | ASH7-1037 |
AUTOMOTOR France | PWF1650 |
FAST | FT93235 |
OXIMO | WUH650 |
PROF SVAR | 1W0650AF |
PROF SVAR | 1W0650H |
TURBO-TEC | 567949 |
TURBO-TEC | 567954 |
TURBO-TEC | 574145 |
TURBO-TEC | 576081 |
TURBO-TEC | 578580 |
VORWERK AUTOTEC | FW-650 |
VORWERK AUTOTEC | FW-6501 |
VAN WEZEL | 567949 |
VAN WEZEL | 567954 |
VAN WEZEL | 574145 |
VAN WEZEL | 576081 |
VAN WEZEL | 578580 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname