Veepumba versioon | jaoks polikliinik-rihmülekandega |
---|---|
Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
SAAB | 5960414 |
---|---|
SAAB | 93 166 829 |
RENAULT | 7701466850 |
RENAULT | 7701468802 |
SAAB | 8822710 |
SAAB | 8822744 |
SAAB | 8822793 |
SAAB | 9321951 |
VALEO | 506526 |
---|---|
RUVILLE | 66403 |
FEBI BILSTEIN | 19600 |
AIRTEX | 1559 |
HEPU | P606 |
GK | 980225 |
AIRTEX | AW9307 |
SKF | VKPC 86630 |
DELPHI | WP1813 |
DOLZ | F200 |
SALERI | PA882 |
DELPHI | WP2294 |
MAGNETI MARELLI | 350981764000 |
UNIPART | GWP2755 |
GEBA | 80010 |
SWAG | 57 91 9600 |
LPR | WP0321 |
GGT | PA11158 |
BGA | CP3118 |
BGA | CP6786T |
DAYCO | DP337 |
TRW | FP7486 |
TRISCAN | 8600 65340 |
MAPCO | 21920 |
MEYLE | 813 932 1951 |
IDROMEC | PA49002 |
RHIAG | WP881 |
GP | PA840/R |
BERTOLOTTI | WFP7486 |
THERMOTEC | D1U004TT |
MAGNETI MARELLI | 352316171017 |
FRECCIA | WP0370 |
KAMOKA | T0247 |
FIRST LINE | FWP1779 |
Schaeffler INA | 538 0493 10 |
GRAF | PA636 |
GATES | 42199 |
TEMOT | 854550 |
TEMOT | 854555 |
OPTIMAL | AQ-1211 |
OPEN PARTS | WAP8231.00 |
QUINTON HAZELL | QCP3301 |
SALERI | PA-881 |
BUGATTI | PA7802 |
AIRTEX | WP-9170 |
HELLA | 8MP 376 803-011 |
TRW | FP2505 |
GMB | 1582010 |
AKRON-MALÒ | 130190 |
BOSCH | 98185 |
ACDelco | 252-659 |
CARDONE | 5583413 |
CARQUEST | 51-2090 |
AISIN | WE-SA01 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname