Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Kinnitusaukude hulk | 1 |
Paksus (mm) | 66 |
Kaal (kg) | 13.6 |
Piduriketta liik | sisemine õhutus |
Piduriketta paksus [mm] | 36 |
Minimaalne paksus [mm] | 34.4 |
Töötlus | High-carbon |
Välisläbimõõt [mm] | 348 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 67 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Pealispind | kaetud |
Veljeaukude hulk | 5 |
Paaristoote koodid | ADBP430020 |
Hooldusinfot jälgida |
BMW | 3410 6 880 076 |
---|---|
TOYOTA | 43512-WAA02 |
BMW | 34 116 860 912 |
BMW | 34108858706 |
BMW | 34107915322 |
TEXTAR | 92288725 |
---|---|
TRW | DF6891S |
BREMBO | 09.D095.13 |
GIRLING | 6068915 |
PAGID | 65178 |
JURID | 563211JVC-1 |
FERODO | DDF2625RVC-1 |
ZIMMERMANN | 150.2937.32 |
STELLOX | 6020-1936V-SX |
PILENGA | V1419R.B1 |
A.B.S. | 18553 |
ATE | 24.0136-0132.2 |
ZIMMERMANN | 150.2937.20 |
ZIMMERMANN | 150.2937.52 |
BRECO | BZ 9302 |
FREMAX | BD-3578 |
MOTAQUIP | LVBD1958 |
OPTIMAL | BS-9366 |
OPTIMAL | BS-9366HC |
PROTECHNIC | PRD3125 |
NK | 3415128 |
A.B.S. | 09.D095.13 |
COMLINE | ADC5030VR |
A.B.S. | 18667 |
sbs | 18153415128 |
EUROBRAKE | 58153415128 |
AP | 25692 Z |
VAICO | V20-40043 |
CAR | 242.1940 |
MAGNETI MARELLI | 360406132604 |
REMSA | 62127.11 |
WOKING | D62127.11 |
ROADHOUSE | 62127.11 |
BOSCH | 0 986 479 F59 |
TRW | DF8649S |
TRUSTING | DF1868 |
APEC braking | DSK3325B |
BREMSI | CD8625VRD |
TEXTAR | 92312705 |
FEBI BILSTEIN | 171456 |
DELPHI | BG9365BC |
APEC braking | DSK3325 |
JURATEK | BMW333R |
HELLA | 8DD 355 133-621 |
VALEO | 196104 |
FERODO | DDF2625RC-1-D |
METELLI | 23-1868C |
JAPANPARTS | DI-0155 |
JAPANPARTS | DI-0155C |
KAVO PARTS | BR-9583-C |
ASHIKA | 60-00-0155 |
ASHIKA | 60-00-0155C |
HELLA PAGID | 8DD 355 133-621 |
KAWE | 62127 11 |
fri.tech. | BD1868 |
CIFAM | 800-1868C |
OPEN PARTS | BDR2858.20 |
JAPKO | 600155 |
JAPKO | 600155C |
4U Autoparts | 52289BW |
AUTO-SPEED PARTS | 290BK02308 |
AUTO-SPEED PARTS | 290BK02403 |
SIGMAUTO | DBC625VRD |
FREY | 845232901 |
NiBK | RN2261SET |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3302208 |
SWAG | 33 10 6577 |
PATRON | PBD1135 |
ROTINGER | RT 22208 |
ROTINGER | RT 22208-GL |
ROTINGER | RT 22208-GL T3 |
ROTINGER | RT 22208-GL T5 |
ROTINGER | RT 22208-GL T6 |
ROTINGER | RT 22208-GL T9 |
BRAXIS | AE0990 |
SCHNIEDER AUTOTECH | BMS55.00392 |
National | NBD2126 |
MOTRIO | 8550502201 |
PAGID | 65178HC |
JURID | 563211JC1 |
MEYLE | 3835211015PD |
BORG & BECK | BBD7018S |
LPR | B2109VR |
MINTEX | MDC83110RC |
QUINTON HAZELL | BDC6214 |
QUINTON HAZELL | MBD6214 |
MEYLE | 383 521 1020/PD |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.35.243 |
SAMKO | B2109VR |
COMLINE | AND7312 |
ABE | C3B066ABE |
ABE | C3B066ABE-P |
ASAM | 102631 |
PEMEBLA | JAPDI-0155 |
PEMEBLA | JAPDI-0155C |
QUARO | QD1431HC |
ZEKKERT | BS-6572 |
4X4 ESTANFI | EST-60-00-0155 |
4X4 ESTANFI | EST-60-00-0155C |
Autostar Germany | 131455 |
NAPA | NBD5908 |
BAPMIC | BF0320110076 |
MATRIX PRO | MX01421167 |
APEC | DSK3325B |
APEC | DSK3325 |
JAPANPARTS | DI0155JM |
DBA Australia | DBA3417ER |
ASAM AUTOMOTIVE | 102631 |
SAMKO-SA | B2109V |
LPR-SA | B2109V |
AP-SA | B2109V |
GAMA-SA | B2109V |
RAP BRAKES | R-D1108C |
EUROREPAR | 1697713480 |
ALLIED NIPPON | AND7312 |
Burig | B011292 |
VALEO | 673061 |
TRISCAN | 8120 111077C |
SB | BR32167TSET |
GIRLING | 6086495 |
DENCKERMANN | B130886 |
OSSCA | 80426 |
LPR-CN | B2109V |
TRIALLI | DF 240116 |
DANAHER | DR12209 |
GAMA-SA | GM20640 |
ASUKI | ADR-6122208 |
0AMS | RDB-288CR |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname