Keermemõõt | M10x1 |
---|---|
Lülitusrõhk [bar] | 5 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
Võtme suurus | 22 |
AUDI | 113 945 515 H |
---|---|
SKODA | 113 945 515 H |
VW | 113 945 515 H |
MERCEDES-BENZ | 6001 385 0100 |
IRMSCHER | 7712028 |
MERCEDES-BENZ | A0005450109 |
MERCEDES-BENZ | A 600 138 50 10 0 |
MERCEDES-BENZ | A000 545 4609 |
MERCEDES-BENZ | 600 138 50 10 |
MERCEDES-BENZ | 5450109 |
MERCEDES-BENZ | 5454609 |
MERCEDES-BENZ | A 600 138 50 10 |
HELLA | 003 262-001 |
---|---|
BOSCH | 0 986 345 110 090 |
BOSCH | 0 986 345 116 090 |
BOSCH | 0 986 345 118 090 |
BREMI | 10765/2 |
MERIT | 434420 |
MESSMER | 171 029 |
TRW | SMB426 |
DELPHI DIESEL | WC10101 |
FAE | 2102 |
FAE | 21020 |
FAE | 2108 |
FAE | 21080 |
VEMO | V10-73-0103 |
DELPHI | WC10101 |
JP GROUP | 8196600306 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70487038 |
HELLA | 6DL 003 262-001 |
BOSCH | 0 344 004 010 |
BOSCH | 0 344 004 018 |
BOSCH | 0 986 345 110 |
BOSCH | 0 986 345 116 |
BOSCH | 0 986 345 118 |
FACET | 7.1102 |
HELLA | 003262001 |
MACK | 4381 66228 |
STEINBOCK | 520 18500 |
DEMAG | 45000799 |
GOLDHOFER | 600349 |
HAKO | 00-82602-7 |
AHLMANN | 1229004 |
AHLMANN | 4195266A |
AGCO | 3219314500 |
AGCO | LA321931450 |
PAUS | AR1-1480 |
TEREX | 45000799 |
TEREX | 8000 3115 |
JUNGHEINRICH | 11002510 |
JUNGHEINRICH | 52018500 |
WEIDEMANN | 5016009821 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname