Asukoht | üleval |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
koonusemõõt (mm) | 13 |
Varda tüüp | Tagumine varras |
Paaristoote koodid | 9050200 |
MERCEDES-BENZ | 202 330 20 07 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 202 330 31 07 |
MERCEDES-BENZ | 202 330 49 07 |
MERCEDES-BENZ | 208 330 05 07 |
MERCEDES-BENZ | 208 330 14 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 23 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 26 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 51 07 |
MERCEDES-BENZ | 210 330 88 07 |
DELPHI | TC2044 |
---|---|
MAPCO | 49804 |
RUVILLE | 935121 |
LEMFÖRDER | 21750 |
QUINTON HAZELL | QSA2051S |
SIDEM | 49379 |
OCAP | 0782172 |
SWAG | 10 73 0021 |
MEYLE | 0160502104 |
PEX | 1207103 |
MEYLE | 160502104 |
ESEN SKV | 04SKV064 |
A.B.S. | 210350 |
SWAG | 10 73 0018 |
METZGER | 58055202 |
JP GROUP | 1340101380 |
GSP | S060215 |
KAMOKA | 9949379 |
DENCKERMANN | D120155 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4211250 |
AUTLOG | FT1836 |
OCAP | 782172 |
MEYLE | 016 050 2104/HD |
OPTIMAL | G6-654 |
VAICO | V30-7236 |
MAXGEAR | 72-0813 |
TRISCAN | 8500 23521 |
LEMFÖRDER | 21750 01 |
Stark | SKCA-0050018 |
RIDEX | 273C0019 |
QUINTON HAZELL | QSA1697S |
FEBI BILSTEIN | 10796 |
TRW | JTC984 |
MOOG | ME-TC-0130 |
FIRST LINE | FCA5877 |
MASTER-SPORT | 21750-PCS-MS |
MASTER-SPORT | 37054-KIT-MS |
NTY | ZWG-ME-017 |
AIC | 51281 |
REINHOCH | RH04-3029 |
ProfiPower | 1S1114R |
PROFIT | 1S1114R |
MASTER-SPORT GERMANY | 21750-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 37054-KIT-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname