Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
koonusemõõt (mm) | 14 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Paaristoote koodid | 9050178 |
TOYOTA | 48068-59035 S4 |
---|---|
TOYOTA | 48069-59035 S4 |
CITROEN | 48 069 590 35 |
PEUGEOT | 48 069 590 35 |
TOYOTA | 4806909010 |
TOYOTA | 48069 09 015 |
TOYOTA | 48069-09030 |
TOYOTA | 48069-59035 |
FEBI BILSTEIN | 22911 |
---|---|
DELPHI | TC1007 |
PEX | 12.07.344 |
sbs | 19025014511 |
GSP | S060730 |
JAPKO | 72246L |
KAMOKA | 9945476 |
DENCKERMANN | D120190 |
FEBI BILSTEIN | 28449 |
JP GROUP | 4840100370 |
TRISCAN | 8500 13043 |
OCAP | 791516 |
SWAG | 81 92 2911 |
MEYLE | 30-16 010 0027 |
OCAP | 791506 |
TRISCAN | 8500 13803 |
JAPANPARTS | BS-246L |
ASHIKA | 72-02-246L |
TRISCAN | 8500 13537 |
SWAG | 81 92 8449 |
MAXGEAR | 72-1837 |
LEMFÖRDER | 29904 01 |
NTY | ZWD-TY-055 |
Stark | SKCA-0050205 |
RIDEX | 273C0208 |
LEMFÖRDER | 30643 01 |
FEBI BILSTEIN | 19989 |
SWAG | 81 60 0002 |
MOOG | TO-WP-0807 |
TRW | JTC991 |
FIRST LINE | FCA6024 |
RUVILLE | 936920 |
QUINTON HAZELL | QSA1972S |
TRISCAN | 8500 13536 |
NK | 5014511 |
OPTIMAL | G6-821 |
MAPCO | 49568 |
SIDEM | 45476 |
MEYLE | 30-16 050 0000 |
OCAP | 0791516 |
NIPPARTS | J4902025 |
RTS | 96-02523-2 |
KAVO PARTS | SCA-9017 |
MASTER-SPORT GERMANY | 30643-PCS-MS |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4213700 |
ProfiPower | 1S1168L |
PROFIT | 1S1168L |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname