Asukoht | Esisild |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 72 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud ABS-anduriga |
VAG | 6C0407621 |
---|---|
VAG | 6Q0 407 621 AC |
VAG | 6Q0 407 621AD |
VAG | 6Q0 407 621 AH |
VAG | 6Q0 407 621 AJ |
SKODA | 6Q0 407 621 BG |
SKODA | 6Q0 407 621 BH |
VAG | 6Q0 407 621 BJ |
SKODA | 6Q0407621BJ |
VAG | 6Q0 407 621 BR |
SKODA | 6Q0 407 621 CA |
SKODA | 6Q0 407 621 CB |
SKODA | 6Q0 407 621 T |
VAG | 6R0 407 621A |
VAG | 6R0 407 621 E |
SKODA | 6R0 407 621 G |
VAG | 6Q0407621BT |
SKODA | 6Q0407621AJ |
SEAT | 6R0407621A |
SEAT | 6R0407621E |
SEAT | 6C0 407 621 |
SKODA | 6C0 407 621 |
SEAT | 6Q0 407 621 AD |
SEAT | 6Q0 407 621 AJ |
SEAT | 6Q0 407 621 BR |
SKODA | 6Q0 407 621 BR |
SKODA | 6R0 407 621 A |
SKODA | 6R0 407 621 E |
SEAT | 6Q0407621BJ |
OPTIMAL | 101109 |
---|---|
SKF | VKBA 6635 |
RUVILLE | 5469 |
QUINTON HAZELL | QWB1490 |
GSP | 9336001 |
SNR | R178.07 |
JP GROUP | 1141402300 |
BTA | H1A007BTA |
AUTLOG | RS1139 |
FAG | 713 6108 20 |
MAXGEAR | 33-0381 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4106523 |
NTY | KLP-AU-007 |
Stark | SKWB-0180039 |
RIDEX | 654W0040 |
QUINTON HAZELL | QWB1159 |
DELPHI | BK1388 |
BRINK | 6Q0407621BH |
MASTER-SPORT GERMANY | 3569SETMS |
MASTER-SPORT GERMANY | 6635SETMS |
AIC | 54086 |
BRINK | 6Q0407621CB |
BRINK | 6R0407621G |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname