Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
RENAULT TRUCKS | 82 00 038 258 |
---|---|
RENAULT TRUCKS | 82 00 181 921 |
RENAULT TRUCKS | 82 00 287 404 |
RENAULT TRUCKS | 8200290537 |
RENAULT TRUCKS | 8200312215 |
RENAULT TRUCKS | 82 00 320 495 |
RENAULT TRUCKS | 82 00 356 872 |
RENAULT TRUCKS | 8200398658 |
RENAULT TRUCKS | 8 200 400 586 |
RENAULT TRUCKS | 82 00 415 734 |
RENAULT TRUCKS | 8200 421 321 |
MONROE | 23983 |
---|---|
MONROE | 23967 |
MONROE | E1319 |
TRW | JGT435T |
BOGE | 32-J07-F |
QUINTON HAZELL | 177137 |
TRW | JGT434T |
TRW | JGT431T |
TRW | JGT436T |
TRW | JGS226T |
SACHS | 310 060 |
SACHS | 310 058 |
BILSTEIN | BNED511 |
METZGER | 2340269 |
BILSTEIN | BNEF587 |
TRW | JGT477T |
JP GROUP | 4352103500 |
DENCKERMANN | DSF108G |
JAPKO | MJ00321 |
MAGNETI MARELLI | 356222070000 |
BOGE | 32-J07-A |
OPTIMAL | A-1848G |
MAXGEAR | 11-0295 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4015046 |
OPTIMAL | A-1367G |
KYB | 344800 |
JAPANPARTS | MM-00321 |
ASHIKA | MA-00321 |
STATIM | A.179 |
MEYLE | 16-26 725 0013 |
KAVO PARTS | SSA-10174 |
MASTER-SPORT | 310058-O-PCS-MS |
Magnum Technology | AGB060MT |
Stark | SKSA-0130117 |
RIDEX | 854S0117 |
MASTER-SPORT GERMANY | 310058-O-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname