Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | esisild paremal |
Vajaminev tükihulk | 1 |
koonusemõõt (mm) | 18.4 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
tugevdatud variant | |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | 51738HPS |
Kvaliteet | HPS standard |
Materjal | Alumiinium |
VW | 4E0 407 694C |
---|---|
VW | 4E0 407 694F |
AUDI | 4E0407694L |
VW | 4E0 407 694N |
VW | 4E0 407 694R |
AUDI | 4E0 407 694 R |
VW | 4E0 40 7 6 94 E |
AUDI | 4E0407694M |
AUDI | 4E0 407 694F(+) |
AUDI | 4E0 407 694N(+) |
TRW | JTC1040 |
---|---|
DELPHI | TC1969 |
SIDEM | 37771 |
OCAP | 0382308 |
BORG & BECK | BCA6674 |
MAPCO | 51739 |
A.B.S. | 211005 |
VEMA | 23078 |
FEBI BILSTEIN | 31326 |
METZGER | 58010912 |
FAI AutoParts | SS5622 |
FIRST LINE | FCA6674 |
SPIDAN | 50233 |
QUINTON HAZELL | QSJ3441S |
SWAG | 30931326 |
NK | 5014765 |
MEYLE | 116 050 0066/HD |
FLENNOR | FL571-F |
MEYLE | 116 050 0066 |
OPTIMAL | G5-682 |
LEMFÖRDER | 27147 01 |
VAICO | V10-0691 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname