Asukoht | Tagasild |
---|---|
Paksus (mm) | 14.5 |
Laius (mm) | 121.1 |
Kõrgus (mm) | 42.8 |
Pidurisüsteem | AKEBONO |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
TOYOTA | 044660E070 |
---|---|
TOYOTA | 0446633220 |
LEXUS | 044660-E060 |
TOYOTA | 04466 10 010 |
LEXUS | 04466 48 160 |
TOYOTA | 04466-42080 |
LEXUS | 0446633220 |
TOYOTA | 0446606230 |
TOYOTA | 0446602380 |
TOYOTA | 0446602370 |
TOYOTA | 04466 33230 |
TOYOTA | 04466-10020 |
PAGID | T2561 |
---|---|
TEXTAR | 2243401 |
MINTEX | MDB3897 |
ICER | 182262 |
NIPPARTS | N3612049 |
BLUE PRINT | ADT342220 |
BLUE PRINT | ADT342227 |
BREMBO | P 83 166 |
REMSA | 1636.10 |
ROADHOUSE | 21636.10 |
A.B.S. | 35135 |
R BRAKE | RB2262 |
RAICAM | RA.1188.0 |
ZIMMERMANN | 22434.145.1 |
AKEBONO | AN-947K |
BORG & BECK | BBP2575 |
REMSA | 21636.10 |
COMLINE | ADB02430 |
METELLI | 22-1089-0 |
MOTAQUIP | LVXL1953 |
HELLA | 8DB 355 025-121 |
TRW | GDB2183 |
TRUSTING | 1089.0 |
FEBI BILSTEIN | 116417 |
ATE | 13.0460-5693.2 |
GALFER | B1G12018302 |
NAPA | PBP7686 |
JURID | 575155JD |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3612045 |
FERODO | FDB5122D |
SWAG | 33 10 6322 |
MEYLE | 025 224 3415 |
HELLA | 8DB 355 036-961 |
FEBEST | 0101-GYL25R |
RED-LINE | 27TO091 |
STARLINE | BD S1013 |
SKF | VKBP 90630 |
FERODO | FDB5122 |
FERODO | FDB5122AS |
TRISCAN | 811013181 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname