WVA-number | 22437 |
---|---|
Katete arv | 4 |
Paksus (mm) | 17.3 |
Pikkus (mm) | 114.1 |
Kõrgus 1 (mm) | 55.3 |
Kõrgus 2 (mm) | 64.4 |
Pidurisüsteem | TRW |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
WVA-number | 22438 |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 000 420 60 00 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 420 97 00 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 98 00 |
MERCEDES-BENZ | A 000 420 60 00 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 6100 |
MERCEDES-BENZ | 0004209203 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 68 05 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 93 03 |
PAGID | T2579 |
---|---|
TEXTAR | 2243701 |
MINTEX | MDB3917 |
DELPHI | LP3262 |
NK | 223393 |
BLUE PRINT | ADU174249 |
BREMBO | P 50 136 |
METELLI | 22-1136-0 |
CIFAM | 822-1136-0 |
ATE | 13.0460-2616.2 |
JURID | 573843J |
FERODO | FDB5032 |
A.B.S. | 35153 |
TRUSTING | 1136.0 |
fri.tech. | 1136.0 |
SWAG | 10 91 6970 |
BORG & BECK | BBP2644 |
GIRLING | 6121558 |
RAICAM | RA.1203.0 |
OPEN PARTS | BPA1699.00 |
EUROBRAKE | 5502223393 |
FEBI BILSTEIN | 16970 |
ATE | 602616 |
GALFER | B1.G120-1467.2 |
CHAMPION | 573843CH |
ABE | C2M037ABE |
JURATEK | JCP8166 |
PROTECHNIC | PRP1940 |
TRW | GDB2155 |
LPR | 05P2042 |
AISIN | BPMB-2017 |
TOPRAN | 409 655 |
E.T.F. | 12-1725 |
BSG | BSG 60-200-058 |
BOSCH | 0 986 424 845 |
MAPCO | 6039HPS |
MEYLE | 025 224 3716 |
BRECK | 22437 00 702 00 |
MAGNETI MARELLI | 363700450136 |
TRISCAN | 8110 23097 |
KAMOKA | JQ101365 |
QUARO | QP6440 |
fri.tech. | 1136 |
PALIDIUM | P1-1570 |
AKRON | 1051340 |
BOSCH | BP2435 |
MEYLE | MBP1841 |
WWA | 22437 |
WWA | 22438 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname