WVA-number | 20961 |
---|---|
Katete arv | 4 |
Paksus (mm) | 15.8 |
Pikkus (mm) | 87 |
Kõrgus (mm) | 53 |
Pidurisüsteem | TRW |
Piduriklots | Lõigatud servaga |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
DS | 1623180780 |
---|---|
CITROEN | 16 318 317 80 |
DS | 16 318 317 80 |
PEUGEOT | 16 23 180 780 |
PEUGEOT | 1631831780 |
CITROEN | 1623180780 |
CITROEN | 16 070 832 80 |
PEUGEOT | 16 070 832 80 |
DS | 16 070 832 80 |
PEUGEOT | 16 168 726 80 |
CITROEN | 16 168 726 80 |
DS | 16 168 726 80 |
FERODO | FDB4260 |
---|---|
EUROREPAR | 1619790680 |
ZIMMERMANN | 23554.170.3 |
CIFAM | 822-100-2 |
FTE | BL2476A1 |
LPR | 05P1788 |
Omnicraft | 2135600 |
AISIN | BPRE-2001 |
MAPCO | 6579 |
BREMSI | BP3004 |
MAGNETI MARELLI | 363916060348 |
KALE | 23554 162 04 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6010951 |
STELLOX | 000 573B-SX |
R BRAKE | RB1650-703 |
DJ PARTS | BP2800 |
AKRON | 1050109 |
KLAXCAR FRANCE | 24838z |
TRISCAN | 8105 101605 |
OPEN PARTS | BPA0263.74 |
TOPRAN | 723 795 |
NPS | P361A01 |
ATE | 602623 |
METELLI | 22-0100-2 |
TRW | GDB1973 |
GALFER | B1.G102-0920.2 |
METZGER | 1170060 |
ATE | 13.0460-2623.2 |
GIRLING | 6119731 |
TRUSTING | 102.2 |
fri.tech. | 102.2 |
Brake ENGINEERING | PA1984 |
VALEO | 598474 |
A.B.S. | 36623/1 |
DELPHI | LP565 |
FEBI BILSTEIN | 16146 |
SCT - MANNOL | SP 113 PR |
PALIDIUM | P1-1118 |
BSG | BSG 70-202-023 |
WWA | 20961 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname