Pistikuteostus-ID | 82 |
---|---|
Pikkus (mm) | 195 |
Klemm | B+(M8) |
Generaator- laadevool [A] | 80 |
Pinge [V] | 28 |
Kinnitusviis | Kolmepunktikinnitus |
Generaatoriteostus | ilma vaakumpumbata |
soovitatav remondimahtu suurendamine | kiilrihm/soonrihm |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
MERCEDES-BENZ | 012154680280 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 013 154 78 0280 |
MERCEDES-BENZ | 014 154 53 0280 |
MERCEDES-BENZ | A012154680280 |
MERCEDES-BENZ | A013 154 29 02 |
MERCEDES-BENZ | A013154780280 |
MERCEDES-BENZ | A014154530280 |
MERCEDES-BENZ | 0111548602 |
MERCEDES-BENZ | 0121540402 |
MERCEDES-BENZ | 0121546802 |
MERCEDES-BENZ | 0131542802 |
MERCEDES-BENZ | 0131542902 |
MERCEDES-BENZ | 0131547802 |
DAF | 1516515R |
MERCEDES-BENZ | A011 154 8602 |
MERCEDES-BENZ | A012 154 0402 |
MERCEDES-BENZ | A012 154 6802 |
MERCEDES-BENZ | A013 154 2802 |
MERCEDES-BENZ | A013 154 7802 |
MERCEDES-BENZ | 014 154 53 02 |
MERCEDES-BENZ | A 014 154 53 02 |
HELLA | 8EL 737 989-001 |
---|---|
BOSCH | 0 986 045 283 |
HC-PARTS | CA1666IR |
BOSCH | 0986047723 |
BOSCH | 0986049583 |
BOSCH | 0986 045 280 |
BOSCH | 0 124 555 001 |
BOSCH | 0 124 555 004 |
BOSCH | 0-124-555-022 |
BOSCH | 0 124 555 032 |
BOSCH | 0 986 048 100 |
BOSCH | 0 124 555 065 |
BOSCH | 0 124 555 168 |
CLARK | 07804800 |
SEG Automotive | T002000026 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname