Ülekandeliinide arv | 4 |
---|---|
Täispikkus | 779 |
FORD | 1903627 |
---|---|
FORD | FB5T-9G444-KA |
FORD | FB5Z 9G444 A |
LINCOLN | FB5Z 9G444-A |
FORD | HS7Z 9G444 A |
FORD | H1B1 9G444 AA |
FORD | 2066028 |
FORD | F1FA-9G444-GA |
FORD | HS7A 9G444 A |
FORD | HS7A 9G444 AA |
FORD | 5950534 |
FORD | F1FA-9G444-GB |
FORD | F1FA-9G444-GC |
FORD | 2000619 |
FORD | 2432227 |
FORD | 2478413 |
FORD | 2526295 |
FORD | 2542645 |
FORD | 2544962 |
FORD | 2545936 |
FORD | FB5T-9G444-KC |
FORD | H1B1 9G444 AC |
FORD | HS7A 9G444 AB |
FORD | HS7Z 9G444 B |
FORD | LX61 9G444 CA |
FORD | LX61 9G444 CB |
FORD | LX61-9G444-CC |
FORD | LX6Z 9G444 C |
FORD | LX6Z 9G444 G |
LINCOLN | HS7Z 9G444-A |
LINCOLN | LX6Z9G444C |
FORD | F1FZ 9G444 E |
FORD | F1FZ 9G444 H |
FORD | FB5Z 9G444 C |
FORD | GN1Z 9G444 E |
FORD | GN1Z 9G444-A |
FORD | JD8Z 9G444-A |
FORD | JD8Z9G444B |
FORD | LX6Z 9G444 K |
BOSCH | 0 258 030 150 |
---|---|
BOSCH | 0 258 030 260 |
Motorcraft | FB5Z9G444A |
BOSCH | 0 258 030 411 |
BOSCH | 0 258 030 149 |
BOSCH | 0 258 030 252 |
BOSCH | 0 258 030 410 |
BOSCH | 0 258 030 259 |
BOSCH | 0 258 030 04R |
BOSCH | 0 258 030 09B |
BOSCH | 0 258 030 09L |
BOSCH | 0 258 030 0BH |
Motorcraft | HS7Z9G444A |
BOSCH | 0 258 030 0AN |
BOSCH | 16224 |
BOSCH | 0 258 030 277 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname