Asukoht | katalüsaatori ees |
---|---|
Keermemõõt | M18x1,5 |
Lülitusrõhk [bar] | 4 |
Kaablipikkus (mm) | 570 |
Pistikkontaktide arv | 6 |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
Lambda andur | Lineaarne lambda andur |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
VW | 06F906262L |
---|---|
AUDI | 06J 906 262 AA |
SEAT | 06J 906 262 AA |
SKODA | 06J 906 262 AA |
SEAT | 06F 906 262 L |
SKODA | 06F 906 262 L |
VW | 6F9 062 62L |
AUDI | 06F906262R |
SEAT | 06F 906 262AC |
SKODA | 06F 906 262AC |
AUDI | 6F906262AC |
SEAT | 6F906262AC |
VW | 06J906262AA |
SKODA | 6F906262AC |
VW | 6F906262AC |
AUDI | 06E 906 265 AM |
AUDI | 06F 906 262 L |
AUDI | 06F 906 262AC |
VW | 06F 906 262AC |
AUDI | 6J906262AA |
VW | 6J906262AA |
SEAT | 6J9 062 62A A |
SKODA | 6J9 062 62A A |
AUDI | 6E906265AM |
AUDI | 6F906262L |
AUDI | 6F906262R |
SEAT | 6F906262L |
SKODA | 6F906262L |
FAE | 75052 |
---|---|
BOSCH | 0 258 017 045 |
BOSCH | 0 258 017 271 |
VEMO | V10-76-0104 |
VEMO | V10-76-0112-1 |
EPS | 1.998.410 |
KW | 498 410 |
BOSCH | 0 258 017 274 |
BOSCH | F 00H L00 361 |
BOSCH | 0 258 017 044 |
BOSCH | 0 258 017 270 |
BOSCH | 258017044 |
BOSCH | 258017270 |
BOSCH | 258017274 |
BOSCH | 258017045 |
BOSCH | 258017271 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname