Asukoht | pärast katalüsaatorit |
---|---|
Asukoht | katalüsaatori ees |
Keermemõõt | M18x1,5 |
Lülitusrõhk [bar] | 4 |
Kaablipikkus (mm) | 500 |
Pistikukatte kuju | ristkülik |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Pistikkontaktide arv | 4 |
SUBARU | 18213 62J00 |
---|---|
SUZUKI | 1821362J00000 |
SUBARU | 18213-62J01 |
SUZUKI | 1821362J01000 |
SUZUKI | 1821363J00 |
SUZUKI | 1821363J01 |
SUZUKI | 1821363J01000 |
SUZUKI | 1821380G00 |
SUZUKI | 1821380G01000 |
SUZUKI | 1821380G02 |
SUZUKI | 1821380G02000 |
SUBARU | 18213 86G01 |
SUZUKI | 1821386G01000 |
SUZUKI | 1821362J01 |
SUZUKI | 1821380G01 |
SUZUKI | 1821386G00 |
SUZUKI | 1821362J00 |
SUBARU | 1821380G00 |
SUBARU | 1821380G01 |
SUBARU | 1821380G01000 |
SUBARU | 1821380G02 |
SUBARU | 1821380G02000 |
QUINTON HAZELL | XLOS1710 |
---|---|
MEAT & DORIA | 81620 |
FAE | 77297 |
BOSCH | 0 986 AG2 048 |
FACET | 10.7565 |
FEBI BILSTEIN | 33375 |
EPS | 1.997.565 |
BOSCH | F 00H L00 415 |
NGK | 97830 |
BLUE PRINT | ADK87031 |
BLUE PRINT | ADK87034 |
MAGNETI MARELLI | 600000041040 |
SWAG | 89 93 3375 |
DENSO | 234 000-9120 |
DENSO | 234 000-9123 |
DENSO | 234 000-9771 |
TRISCAN | 8845 69023 |
TRISCAN | 8845 68003 |
KAWE | 8845 68003 |
BLUE PRINT | ADK87030 |
MOBILETRON | OS-SU401P |
DELPHI | ES20525-12B1 |
VEMO | V64-76-0004 |
KW | 497 565 |
KAVO PARTS | EOS-8507 |
MOBILETRON | OS-U408P |
KAWE | 8845 69023 |
BOSCH | 986AG2048 |
HOFFER | 81620 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname