Asukoht | pärast katalüsaatorit |
---|---|
Asukoht | katalüsaatori ees |
Keermemõõt | M18x1,5 |
Lülitusrõhk [bar] | 4 |
Kaablipikkus (mm) | 1500 |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Pistikkontaktide arv | 4 |
ABARTH | 96 36 14 88 80 |
---|---|
FIAT | 9636148888 |
LANCIA | 9636148888 |
CITROEN | 1628CX |
PEUGEOT | 1628CX |
FIAT | 9622997780 |
LANCIA | 9636148880 |
ALFA ROMEO | 9636148880 |
LANCIA | 9636876580 |
FIAT | 9636148880 |
FIAT | 9636876580 |
FIAT | 9636876680 |
ALFA ROMEO | 9636148888 |
ABARTH | 9636148888 |
FEBI BILSTEIN | 39146 |
---|---|
ERA | 570139 |
NGK | 1996 |
TOPRAN | 722 024 |
AUTOMEGA | 150073310 |
KLAXCAR FRANCE | 49005z |
MAGNETI MARELLI | 460002006910 |
MAGNETI MARELLI | 466016355096 |
TOPRAN | 722 023 |
AUTOMEGA | 150073110 |
METZGER | 893064 |
NGK | 384 |
ERA | 570139A |
FACET | 10.8301 |
TRISCAN | 8845 10010 |
DELPHI | ES20307-12B1 |
SWAG | 62 93 9146 |
VEMO | V42-76-0001 |
TOPRAN | 722 025 |
METZGER | 893213 |
BOSCH | 258006185 |
BOSCH | 258006029 |
BOSCH | 258006186 |
BOSCH | 0 258 006 185 |
BOSCH | 0 258 006 186 |
BOSCH | 0 258 006 029 |
EPS | 1.998.301 |
NGK | 395 |
KW | 498 301 |
KAWE | 8845 10010 |
MAXGEAR | 59-0122 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname