Asukoht | pärast katalüsaatorit |
---|---|
Asukoht | katalüsaatori ees |
Keermemõõt | M18x1,5 |
Lülitusrõhk [bar] | 4 |
Kaablipikkus (mm) | 570 |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Pistikkontaktide arv | 4 |
PORSCHE | 95B 906 203 C |
---|---|
VAUXHALL | 55562205 |
OPEL | 9193148 |
OPEL | 93177169 |
PORSCHE | 99760617601 |
VAUXHALL | 9193148 |
VAUXHALL | 93177169 |
VAUXHALL | 25198484 |
SUZUKI | 1821384E10 |
BOSCH | 0 258 010 319 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 29332 |
ERA | 570037A |
TOPRAN | 206 629 |
MAGNETI MARELLI | 466016355015 |
HC-Cargo | 181722 |
BLUE PRINT | ADZ97001 |
METZGER | 893300 |
BLUE PRINT | ADG070102 |
VEMO | V40-76-0033 |
BOSCH | 0 258 010 381 |
BOSCH | 0 258 010 382 |
FACET | 10.8264 |
EPS | 1.998.264 |
BOSCH | 0 258 006 824 |
TRISCAN | 8845 24003 |
SWAG | 40 92 9332 |
KW | 498 264 |
TOPRAN | 207 059 |
BOSCH | 0 258 010 514 |
TRISCAN | 8845 24038 |
DELPHI | ES20426-12B1 |
KAVO PARTS | EOS-1048 |
KAWE | 8845 24038 |
MAXGEAR | 59-0109 |
HC-Cargo | 181742 |
MAXGEAR | 59-0075 |
HC-Cargo | 181720 |
BOSCH | 258006171 |
BOSCH | 258010067 |
MAXGEAR | 59-0107 |
BOSCH | 258006501 |
BOSCH | 258006824 |
NGK | 1610 |
BOSCH | 0 258 006 171 |
BOSCH | 0 258 006 501 |
BOSCH | 0 258 010 067 |
FEBI BILSTEIN | 107599 |
KAWE | 8845 24003 |
BOSCH | 0 258 010 515 |
HELLA | 6PA 358 103-601 |
BOSCH | 258010319 |
BOSCH | 258010514 |
BOSCH | 258010381 |
BOSCH | 258010382 |
BOSCH | 258010515 |
DELPHI | ES20426-11B1 |
METZGER | 893530 |
AUTOMEGA | 210006110 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname