Starterivõimsus (kW) | 0.7 |
---|---|
Ääriku läbimõõt [mm] | 55 |
Hammaste arv | 9 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine vastupäeva |
Pistikuteostus-ID | 30-50 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
PEUGEOT | 5802M9 |
---|---|
CITROEN (DF-PSA) | 5802Q7 |
PEUGEOT | 5802Q9 |
PEUGEOT | 5802R3 |
CITROEN (DF-PSA) | 9626261480 |
PEUGEOT | 5802 Q8* |
PEUGEOT | 5802Q7* |
PEUGEOT | 96 262 614 80 |
MITSUBISHI | M002T13081 |
MITSUBISHI | M2T13081 |
PEUGEOT | 5802CR |
PEUGEOT | 96262614 |
MITSUBISHI | M0T45071 |
MITSUBISHI | M0T45071ZT |
MITSUBISHI | M 000 T 45071ZT |
UNIPOINT | F032US0047 |
---|---|
HC-Cargo | 111994 |
ELSTOCK | 25-3009 |
MAGNETI MARELLI | 944280179300 |
VEMO | V22-12-17930 |
NK | 4717930 |
ERA | 220392 |
JP GROUP | 3190300109 |
LAUBER | 22.1111 |
HELLA | 8EA 012 526-961 |
JP GROUP | 3190300100 |
AS-PL | S3019 |
ATL Autotechnik | A 17 930 |
ALANKO | 440718 |
VALEO | 438093 |
VALEO | 455962 |
MAGNETI MARELLI | 943253115010 |
LUCAS ELECTRICAL | LRT00197 |
VALEO | 726053 |
FRIESEN | 8017930 |
EUROTEC | 11017930 |
BOSCH | 0 986 017 930 |
BOSCH | 0 001 116 003 |
DRI | 300011092 |
BV PSH | 220.523.093.215 |
HELLA | 8EA 737 537-001 |
AS-PL | S0688PR |
AS-PL | S5311PR |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42455962 |
STARDAX | STX200101R |
REMANTE | 011-001-000017R |
Bosch UP Test | F032US0047 |
HELLA PAGID | 8EA 012 526-961 |
HELLA PAGID | 8EA 737 537-001 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname