Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Kaal (kg) | 3.39 |
Materjal šassii | Raudplekk |
koonusemõõt (mm) | 15 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Pikkus1/Pikkus2 (mm) | 378 |
SEAT | 6R0.407.151A |
---|---|
VW | 6R0.407.151A |
VAG | 6R0 407 151A |
AUDI | 6R0407151B |
SEAT | 6R0407151B |
VAG | 6R0 407 151B |
SEAT | 6R0407151C |
VAG | 6R0 407 151C |
AUDI | 6R0407151F |
SEAT | 6R0407151F |
SKODA | 6R0407151F |
VW | 6R0407151F |
VAG | 6R0 407 151F |
SIDEM | 57172 |
---|---|
SIDEM | 57174 |
TRISCAN | 8500 295044 |
MONROE | L29A44 |
METZGER | 58070901 |
A.B.S. | 211245 |
KAMOKA | 9957172 |
FEBI BILSTEIN | 44547 |
DELPHI | TC3215 |
SPIDAN | 51266 |
FAI AutoParts | SS8348 |
QUINTON HAZELL | QSA2570S |
VAICO | V10-7306 |
NK | 50147100 |
OPTIMAL | G6-1357 |
MASTER-SPORT | 37238-PCS-MS |
VAICO | V10-3125 |
TRISCAN | 8500 295054 |
SWAG | 30 94 4547 |
MOOG | VO-WP-8853 |
MAXGEAR | 72-2822 |
SASIC | 7476183 |
MAPCO | 52730/1 |
FEBI BILSTEIN | 107845 |
DYS | 20-20941 |
OPTIMAL | G6-1557S1 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 51266 |
SKF | VKDS 321002 B |
BUGIAD | BAP55155 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 50606 |
MOOG | VO-WP-16809 |
MAGNETI MARELLI | 301181310770 |
MASTER-SPORT | 37238-PCS-MS |
KAMOKA | 9050255 |
MASTER-SPORT GERMANY | 37238-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname