Siseläbimõõt [mm] | 40 |
---|---|
Täiendav tooteinfo 2 | koos kuullaagriga |
Seerianumber | NLW-VC-003 |
IVECO | 42535254 |
---|---|
IVECO | 42561251 |
IVECO | 4255 4407 |
IVECO | 004253 5254 |
IVECO | 004255 4407 |
IVECO | 004256 1251 |
IVECO | 04253 5254 |
IVECO | 04255 4407 |
IVECO | 04256 1251 |
IVECO | 4256 3674 |
IVECO | 42579129 |
IVECO | 5 0008 6836 |
IVECO | 00042579129 |
FEBI BILSTEIN | 38081 |
---|---|
BTA | BO4-4P076 |
SWAG | 37 93 8081 |
BORG & BECK | BPB1094 |
MEYLE | 214 151 0001 |
BIRTH | 52615 |
ORIGINAL IMPERIUM | 29408 |
DEPA | PAL159 |
GSP | 531049 |
FIRST LINE | FPB1094 |
KM Germany | 022 0497 |
KM Germany | 22 0497 |
AUGER | 55455 |
PATRON | PSB1047 |
ASAM | 80348 |
STELLOX | 83-02533-SX |
CASALS | ST7 |
SAMPA | 060.183 |
SPICER | 5009875-2 |
WILMINK GROUP | WG1429641 |
FAST | FT28101 |
VEMA | VE52615 |
BOTTO RICAMBI | BRT5254 |
AKRON-MALÒ | 56704 |
DT Spare Parts | 7.20044 |
PE Automotive | 020.168-00A |
WILMINK GROUP | WG2032230 |
MAXGEAR | 49-0070 |
OSSCA | 39450 |
IMEX | IMX 00542561251 |
ASMETAL | 40IV4000 |
MI.R.A. | 37/1507 |
C.E.I | 284.053 |
NTY | NLW-VC-003 |
Stark | SKMP-3300012 |
RIDEX | 1420M0013 |
HD | HD 15064 |
GMW | CB638217 |
MEC-DIESEL | 905730 |
MEC-DIESEL | 941749 |
ASMETAL | 40IV4000 |
ASAM | 80348 |
ASAM AUTOMOTIVE | 80348 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname