Turbo/-tihendid/-osad: ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 MultiAir (955AXN1B) (2009 - 2018)


ELRING Tihend,kompressor
538.350
Preemium
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
Hind alates
10,64 €
Kõik hinnad
FA1 Kinnituskammits,kompressor
334-897
Säästlik
  • Väljalaskesüsteem: katalüsaatori jaoks
  • Asukoht: Heitgaasitoru heitgaaside turbokompressor
  • Materjal: Kõrgekvaliteetne teras
12,27 €
VICTOR REINZ Tihend,kompressor
71-42133-00
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23920
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
15,65 €
AJUSA Paigalduskomplekt, turbo
JTC11799
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23920
  • OE-numbri jaoks: 55248413
  • alternatiivne remondikomplekt: JTC12381
  • Täiendav tooteinfo: koos tihenditega
21,87 €
FA1 Paigalduskomplekt, turbo
KT330350
Säästlik
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • alternatiivne remondikomplekt: KT330350E
Hind alates
27,06 €
Kõik hinnad
AJUSA Õliühendus,kompressor
OP10362
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 23920
  • Edasi-/tagasikäik: Juurdevoolutoru
  • OE-numbri jaoks: 55215972
113,46 €
180,30 €
NISSENS Turbo
93472
Preemium
  • TECDOC-mootorinumber: 23920
  • Laadimisviis: Heitgaaside turbokompressor
  • Rakendustüüp: pneumaatiline
  • Jahutusliik: vesijahutus
  • Jahutusliik: õlijahutusega
Hind alates
573,00 €
Kõik hinnad

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname