Kiirusereguleerimissüsteem: ALFA ROMEO 166 (936_) 2.4 JTD (936A2B__) (2000 - 2007)


MAXGEAR Piduritule lüliti
50-0323
Säästlik
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Võtme suurus: 14
4,55 €
EPS Piduritule lüliti
1.810.108
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Võtme suurus: 14
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
4,82 €
FACET Piduritule lüliti
7.1108
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Võtme suurus: 14
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
5,62 €
KW Piduritule lüliti
510 108
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Võtme suurus: 14
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
6,81 €
EPS Piduritule lüliti
1.810.161
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
7,39 €
KW Piduritule lüliti
510 161
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
  • Seeria: Made in Italy - OE Equivalent
7,47 €
FAE Piduritule lüliti
24413
Keskmine
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Pistikkontaktide arv: 4
8,50 €
FACET Piduritule lüliti
7.1161
Keskmine
  • TECDOC-mootorinumber: 18819
  • Rakendustüüp: mehhaaniliselt
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
8,98 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname