Töösilinder: ALFA ROMEO 156 (932_) 1.8 16V T.SPARK (932.A3) (1997 - 2000)


AUTOFREN SEINSA Remondikomplekt, siduri töösilinder
D3541
Keskmine
  • Läbimõõt [mm]: 25
  • Pidurisüsteem: BENDIX-BOSCH
Hind alates
2,10 €
Kõik hinnad
FRENKIT Remondikomplekt, siduri töösilinder
525009
Säästlik
  • Läbimõõt [mm]: 25.4
  • Pidurisüsteem: Bendix
  • Pidurisüsteem: Bosch
Hind alates
3,03 €
Kõik hinnad
LPR Töösilinder, sidur
8102
Säästlik
  • Ehitusaasta alates: 199710
  • Keermemõõt: 12 x 1
  • Pidurisüsteem: Bendix/Bosch
  • Materjal: Malm
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
12,96 €
ADRIAUTO Sidurivoolik
01.1300
Keskmine
  • Pikkus (mm): 260
  • Keermemõõt 1: M 12X1
  • Tavapärasest pikem tarne
12,98 €
SAMKO Töösilinder, sidur
M01907
Keskmine
  • Ehitusaasta alates: 199710
  • Keermemõõt: 12 x 1
  • Pidurisüsteem: Bendix/Bosch
  • Materjal: Malm
  • Kolvi läbimõõt [mm]: 25.4
15,02 €
BREMBO Töösilinder, sidur
E 23 012
Preemium
  • Ehitusaasta alates: 199710
  • Ava Ø (mm): 25.4
  • Keermemõõt: 12 x 1
  • Pidurisüsteem: Bendix/Bosch
  • Seeria: ESSENTIAL LINE
  • Materjal: Malm
15,10 €
MAGNETI MARELLI Töösilinder, sidur
360319030016
Preemium
  • Läbimõõt [mm]: 25.4
  • Pidurisüsteem: Bendix
20,67 €
ATE Töösilinder, sidur
03.2525-2201.3
Preemium
  • Ehitusaasta alates: 199710
  • Läbimõõt [mm]: 25.4
21,87 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname