K2 Puhastusaine (tahma-/partiklifilter) W150

Keskmine
6,73 €
29.04.2024
25
6,48 €
30.04.2024
30
6,14 €
01.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Dpf puhastusvahend - K2 DPF CLEANER
K2 DPF CLEANER on professionaalne vahend diiselmootorite ummistunud DPF/FAP tahkete osakeste filtrite puhastamiseks. Lahustab ja eemaldab filtrisse kogunenud süsiniku- ja tuhajäägid ilma lahti võtmata.

Kasutamine on kiire, lihtne ja tõhus.

Vahend kõrvaldab DPF-filtri ebapiisavast seisukorrast põhjustatud defektide tekke (nt võimsuse langus, suurenenud kütusekulu). Pärast pealekandmist aurustub see täielikult, jätmata jälgi.

KUIDAS KASUTADA:

Enne kasutamist laske mootoril jahtuda (temperatuur peab olema alla 50°C).
Eemaldage rõhu- või temperatuuriandur.
Raputage purki. Sisestage pealekandmistoru läbi tekkinud ava.
Tühjendage kogu purk 1 filtri jaoks. Iga 3-5 pihustamise järel tehke 5-sekundiline paus, et filtri pinda põhjalikult läbi tungida.
Paigaldage rõhu- või temperatuuriandur.
Käivitage mootor ja laske sellel vähemalt 15 minutit tühikäigul töötada, et vedelik aurustuks.
Tehke 30-minutiline sõit, eelistatavalt maapiirkondades, mootori pöörlemissagedusega 2500-3000 p / min. See võib põhjustada jääkveeauru väljumise heitgaasisüsteemist.
Maht (ml) 500
Seeria K2 DPF CLEANER
Pakendi tüüp aerosool

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname