Analog parts of manufacturer: c0266c -

Kataloog  ► Number: c0266c  ►  

KAMOKA Siduritross
LC021
Säästlik
  • OE-numbri jaoks: 1H1.721.335A
10,09 €
11,04 €
TOPRAN Siduritross
103 144
Säästlik
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
Hind alates
11,57 €
Kõik hinnad
ESEN SKV Siduritross
27SKV130
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.33
  • Justeerimine: koos manuaalse reguleerimisega
  • Pikkus1/Pikkus2 (mm): 854 / 438+65
  • Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit):
Hind alates
11,75 €
Kõik hinnad
MAXGEAR Siduritross
32-0066
Säästlik
  • Pikkus 1 [mm]: 821
  • Pikkus 2 [mm]: 519
14,55 €
EGT Siduritross
503060iEGT
Säästlik
  • Versioon: AUTOADJUST
  • Pikkus1/Pikkus2 (mm): 824/537 mm
15,85 €
A.B.S. Siduritross
K24680
Säästlik
  • Pikkus 1 [mm]: 821
  • Kaal (kg): 0.38
  • Pikkus 3 [mm]: 519
18,95 €
LPR Siduritross
C0266C
Säästlik
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
  • Pikkus 1 [mm]: 820
  • Pikkus 2 [mm]: 530
19,20 €
NK Siduritross
924747
Keskmine
  • Netokaal [kg]: 0.38
  • Pikkus 1 [mm]: 821
  • Pikkus 2 [mm]: 519
22,28 €
FEBI BILSTEIN Siduritross
24638
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.43
  • vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks
  • Justeerimine: koos automaatse korrigeerimisega
  • pikkus väljast (mm): 824
  • pikkus seest (mm): 537
23,62 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname