Analog parts of manufacturer: 38152 -

Kataloog  ► Number: 38152  ►  

MAXTRAC Keerdvedru
MC7674
Keskmine
  • Asukoht: Esisild
  • Parameeter: AC
  • Pealispind: fosfeeritud
  • Seeria: MAXTRAC
22,37 €
JAPKO Keerdvedru
ZCJ3541A
Keskmine
  • Asukoht: Esisild
  • Paksus (mm): 13
  • Pikkus (mm): 369
  • Välisläbimõõt [mm]: 137
  • Müüakse paari kaupa
22,42 €
JAPANPARTS Keerdvedru
ZC3541A
Säästlik
  • Asukoht: Esisild
  • Paksus (mm): 13
  • Pikkus (mm): 369
  • Välisläbimõõt [mm]: 137
29,39 €
NTY Lambda andur
ESL-TY-000
Säästlik
  • Tavapärasest pikem tarne
Hind alates
35,39 €
Kõik hinnad
LESJÖFORS Keerdvedru
4095851
Preemium
Hind alates
43,51 €
Kõik hinnad
FEBI BILSTEIN Lambda andur
177571
Keskmine
  • Ülekandeliinide arv: 4
  • Kaal (kg): 0.08
  • Võtme suurus: 22
  • Kaablipikkus (mm): 350
  • Lambda andur: soojendatud
  • Väliskeerme mõõde: M18 x 1,5
Hind alates
47,65 €
Kõik hinnad
OSSCA Lambda andur
38152
Säästlik
52,59 €
FAE Lambda andur
75603
Keskmine
  • Pistikkontaktide arv: 4
  • Pikkus (mm): 400
Hind alates
53,25 €
Kõik hinnad
VEMO Lambda andur
V70-76-0029
Keskmine
  • Lambda andur: Keere eelmääritud
  • Lambda andur: soojendatud
  • Pistikukatte kuju: nurgeline
  • Kaabliisolatsiooni tüüp: silikoonitud kiudoptilise võrgu isolatsiooniga
  • Pistikkontaktide arv: 4
85,73 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname