Analog parts of manufacturer: 178941 -

Kataloog  ► Number: 178941  ►  

TOPRAN Õlieraldaja, karterituulutus
119 278
Säästlik
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
  • Asukoht: küljepoolne paigaldus
  • Kruvide arv: 8
  • Korpuse materjal: GFK (klaaskiuga tugevdatud plastmass)
  • Korpuse materjal: PA 66 GF 30
  • Asukoht: Vändaraam
▼ Kuva kõik omadused (2)
Hind alates
15,45 €
Kõik hinnad
16,18 €
SWAG Õlieraldaja, karterituulutus
33 10 4745
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.225
  • Seeria: SWAG extra
20,13 €
FEBI BILSTEIN Õlieraldaja, karterituulutus
178941
Keskmine
  • Kaal (kg): 0.225
  • Seeria: febi Plus
22,06 €
METZGER Õlieraldaja, karterituulutus
2385137
Säästlik
  • Asukoht: Mootoriplokk
  • Seeria: GREENPARTS
  • Täiendav tooteinfo: koos tihendiga
26,86 €
MAXGEAR Amortisaator
11-0356
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (1)
27,77 €
STELLOX Amortisaator
4213-9897-SX
Keskmine
27,91 €
Kõik hinnad
ASHIKA Amortisaator
MA-00492
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (2)
29,40 €
JAPKO Amortisaator
MJ00492
Keskmine
▼ Kuva kõik omadused (2)
34,98 €
JAPANPARTS Amortisaator
MM-00492
Säästlik
▼ Kuva kõik omadused (2)
42,47 €
BILSTEIN Amortisaator
22-131607
Preemium
▼ Kuva kõik omadused (2)
49,61 €
BILSTEIN Amortisaator
22-183712
Preemium
▼ Kuva kõik omadused (2)
54,61 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname