Tooted Tross, käsipidur grupis


MAXGEAR Tross, käsipidur
32-1019
Säästlik
5,54 €
ATE Tross, käsipidur
24.3727-0176.2
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • MAPP-code olemas:
8,13 €
FEBI BILSTEIN Tross, käsipidur
14274
Keskmine
8,19 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 861
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Pikkus 1 [mm]: 1044
9,13 €
ATE Tross, käsipidur
24.3727-0401.2
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • MAPP-code olemas:
11,27 €
MAPCO Tross, käsipidur
5073
Keskmine
11,80 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 638
Preemium
15,75 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 938
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Pikkus 1 [mm]: 1500
16,71 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 951
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Vajaminev tükihulk: 1
  • Pikkus 1 [mm]: 1043
19,13 €
BLUE PRINT Tross, käsipidur
ADD64671
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Asukoht: taga vasakul
  • Kaal (kg): 0.57
  • Paaristoote koodid: ADD64674
20,26 €
BLUE PRINT Tross, käsipidur
ADT346346
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Asukoht: taga vasakul
  • Kaal (kg): 0.52
  • Paaristoote koodid: ADT346347
25,35 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 054
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Pikkus 1 [mm]: 1635
39,47 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 798
Preemium
41,87 €
BOSCH Tross, käsipidur
1 987 482 797
Preemium
  • Pikkus (mm): 1640
  • Pikkus 1 [mm]: 830
55,07 €

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname