Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
soovitatav remondilaiendus, vaata lisavarustuse nimekirja | |
Ava Ø (mm) | 100 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Täiendav tooteinfo 2 | Rattalaager on integreeritud rattarummu |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud magnetilise anduriga |
Välisläbimõõt [mm] | 120 |
SKODA | 6RU 501 611B |
---|---|
SKODA | 6RF 501 611A |
VW | 6RF 501 611A |
VW | 6RU 501 611B |
BENDIX | 052305B |
---|---|
OPTIMAL | 102078 |
MOOG | SK-WB-12879 |
AUTLOG | RS1338 |
GSP | 9228080 |
PATRON | PBK1611H |
FEBEST | 2382-004A86R |
TRISCAN | 8530 29241 |
BORG & BECK | BWK1526 |
GMB | GH34910M |
KAWE | 8530 29241 |
FIRST LINE | FBK1526 |
QUATTRO FRENI | QF04D00204 |
PATRON | PBK1611 |
LYNXauto | WH-1509 |
BTA | H1S006BTA |
GSP | 9228080K |
NK | 764738 |
SNR | R154.76 |
A.B.S. | 201887 |
OSSCA | 44627 |
FAI AutoParts | FHBK1176 |
vika | 55011623001 |
ACDelco | 19282976 |
FKG | F7221 |
TRIALLI | MR1880 |
SKF | VKBA 7047 |
QUINTON HAZELL | QWB1720 |
QUINTON HAZELL | QWB1721 |
MDR | GSP-9228080 |
MDR | GSP-9228080K |
ESEN SKV | 29SKV440 |
MASUMA | MW-E1515 |
VALEO | 502729 |
VAICO | V104073 |
LUCAS | LKBA60176 |
MAXGEAR | 33-1361 |
DAYCO | KWD1519 |
SWAG | 33 11 2290 |
National | NBK3209 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0854 |
MOTRIO | 8550506650 |
FEBI BILSTEIN | 196649 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname