Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 57 |
Pidurisadula tüüp | Sadul |
Pidurisadula tüüp | Ujuvsadul |
Piduriketta paksus [mm] | 25 |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
Kinnitusaukude vahe (mm) | 159 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 57 |
Materjal | Malm |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
MERCEDES-BENZ | 004 420 33 83 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A 001 420 94 83 |
MERCEDES-BENZ | A0014209483 |
MERCEDES-BENZ | A 003 420 21 83 |
MERCEDES-BENZ | A 004 420 33 83 |
MERCEDES-BENZ | 001 420 94 83 |
MERCEDES-BENZ | 003 420 21 83 |
MERCEDES-BENZ | 34202183 |
TEXTAR | 38133700 |
---|---|
TRW | BHW413 |
TRW | BHW413E |
TRW | BHX434E |
FTE | RX579867A0 |
BUDWEG CALIPER | 343684 |
NK | 2133203 |
MAPCO | 4810 |
A.B.S. | 521611 |
sbs | 13012133203 |
HELLA PAGID | 8AC 355 392-531 |
METZGER | 6250075 |
Delco Remy | DC83684 |
BOSCH | 0 986 473 220 |
ELSTOCK | 82-1638 |
JURID | 694649J |
FERODO | FCL694649 |
HELLA | 8AC 355 392-531 |
BREMBO | F 50 202 |
TRISCAN | 8170 343684 |
KAMOKA | JBC0265 |
ERA Benelux | BC63684 |
LAUBER | 77.3354 |
MAXGEAR | 82-0195 |
TRW | BHX434 |
ATE | 24.3571-1739.5 |
ATE | 24.3571-1739.7 |
REMY | DC83684 |
HELLA | 8AN 355 792-531 |
ESEN SKV | 23SKV381 |
METZGER | 6260075 |
HELLA PAGID | 8AN 355 792-531 |
ABE | CZH1446 |
NTY | HZP-ME-030 |
FEBI BILSTEIN | 179090 |
ABAKUS | 131-04-403 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname