Asukoht | Esisild |
---|---|
Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 38 |
Hulgaühik | Komplekt |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma ABS- anduriteta |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 80 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 43 |
FORD | 1 001 718 |
---|---|
VAG | 1 001 718 |
FORD | 1497386 |
VAG | 7M0 498 625 |
VAG | 7M3 498 625 |
VAG | 7M3 498 625 A |
SKF | VKBA 3449 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 361111182945 |
FEBI BILSTEIN | 19920 |
RUVILLE | 5441 |
DELPHI | BK1089 |
SNR | R154.63 |
MAPCO | 26745 |
A.B.S. | 200333 |
FLENNOR | FR120018 |
GSP | GK3449 |
NK | 752528 |
MAGNETI MARELLI | 361111183860 |
OPTIMAL | 131129 |
DIEDERICHS | 1149009 |
JP GROUP | 1141301910 |
AUTOMEGA | 110002110 |
KAMOKA | 5600007 |
DENCKERMANN | W413275 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4100750 |
BTA | H1W011BTA |
IJS GROUP | 10-1172 |
JP GROUP | 1141200800 |
Schaeffler FAG | 713 6104 50 |
QUINTON HAZELL | QWB1000 |
JP GROUP | 1141303719 |
METZGER | WM 1000 |
MEYLE | 100 498 0178 |
MEYLE | 100 407 0078 |
MOOG | VO-WB-11077 |
TOPRAN | 108 322 |
SWAG | 32 91 9920 |
VAICO | V10-0311 |
MASTER-SPORT | 3449-SET-MS |
MAXGEAR | 33-0397 |
TRISCAN | 8530 10131 |
SNR | R154.41 |
FEBEST | DAC43800038-KIT |
PROFIT | 2501-3449 |
ALANKO | 10343567 |
METELLI | 19-2268 |
MASTER-SPORT | 3449SETMS |
DAYCO | KWD1138 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0104 |
NTY | KLP-VW-011 |
JPN | 10L9078-JPN |
MASTER-SPORT GERMANY | 3449SETMS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname