Pikkus (mm) | 1220 |
---|---|
Ribide arv | 5 |
Kaal (g) | 110 |
SMART | 0009932396 |
---|---|
VW | 028903137AL |
SKODA | 028903137AP |
VW | 028903137AP |
SEAT | 028 903 137AP |
PEUGEOT | 5750.FQ |
PEUGEOT | 5750FQ |
CITROEN | 5750FR |
TOYOTA | 9091602507 |
TOYOTA | 9936521220 |
TOYOTA | 9936581220 |
MITSUBISHI | MN176569 |
PEUGEOT | 5750 VK |
FEBI BILSTEIN | 28864 |
---|---|
BOSCH | 1 987 946 084 |
CONTITECH | 5PK1219 |
DAYCO | 5PK1220 |
MAGNETI MARELLI | 340511001219 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1051220 |
OPTIBELT | 5 PK 1219 |
QUINTON HAZELL | QBR51220 |
SNR | CA5PK1220 |
FLENNOR | 5PK1220 |
BANDO | 5PK1220 |
BLUE PRINT | AD05R1220 |
Schaeffler INA | FB 5PK1219 |
SKF | VKMV 5PK1219 |
SKF | VKMV 5PK1220 |
HUTCHINSON | 1220 K 5 |
SKF | VKMV 5PK1218 |
OPTIBELT | 5 PK 1219 SCC |
METZGER | 5PK1220 |
SASIC | 1770056 |
JP GROUP | 1118105209 |
JP GROUP | 1118105200 |
MAPCO | 251220 |
MASTER-SPORT | 5PK1219-PCS-MS |
GATES | 5PK1220 |
FAI AutoParts | 5PK1220 |
TRISCAN | 8640 501220 |
SWAG | 30 92 8864 |
JAPANPARTS | DV-5PK1220 |
ASHIKA | 112-5PK1220 |
MEYLE | 050 005 1220 |
LEMFÖRDER | 17255 02 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.19.146 |
TOPRAN | 100 340 |
MEYLE | 050 006 1220 |
CONTINENTAL CTAM | 5PK1219 |
DENCKERMANN | 5PK1220 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK1220 |
MASTER-SPORT | 5PK1219-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 5PK1219-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname