Keskaugu läbimõõt 1 (mm) | 55 |
---|---|
Asukoht | Tagasild |
Kaal (kg) | 4.09 |
Ava läbimõõt [mm] | 14.5 |
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 235 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 201 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 56 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 65.4 |
Puurpilt/auguarv | 4/6 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma ABS- anduriteta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattalaagrita |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 200 |
TOYOTA | 42431-12130 |
---|---|
TOYOTA | 42431-12180 |
TOYOTA | 42431-20250 |
TOYOTA | 94852720 |
TOYOTA | 42431 12 140 |
JURID | 329260J |
---|---|
TRW | DB4256 |
PAGID | 62926 |
TEXTAR | 94021200 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3402004 |
QUINTON HAZELL | BDR289 |
TRW | DB4343 |
FERODO | FDR329088 |
NK | 254513 |
NIPPARTS | J3402004 |
sbs | 1825254513 |
BLUE PRINT | ADT34721 |
JURID | 329088J |
BREMBO | 14.5815.10 |
LPR | 7D0216 |
TRISCAN | 8120 13209 |
OPTIMAL | BT-1430 |
MAPCO | 35552 |
A.B.S. | 2402-S |
FREMAX | BD-2252 |
ABE | C62007ABE |
QUINTON HAZELL | BDR621 |
REMSA | 7148.00 |
LPR | 7D0605 |
NIPPARTS | J3402022 |
JP GROUP | 4863500200 |
A.B.S. | 2820-S |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3402041 |
MEYLE | 30-15 523 0090 |
JP GROUP | 4863500209 |
TRISCAN | 8120 13224 |
BOSCH | 0 986 477 090 |
ATE | 24.0220-0023.1 |
HELLA PAGID | 8DT 355 301-501 |
DELPHI | BF278 |
KAVO PARTS | BD-9602 |
HELLA | 8DT 355 301-501 |
JAPANPARTS | TA-207 |
ASHIKA | 56-02-207 |
MAXGEAR | 19-2310 |
BLUE PRINT | ADT34708 |
KAVO PARTS | BD-9629 |
TRW | DB4115 |
SAKURA | S6063725 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname