Asukoht | Tagasild |
---|---|
Laius (mm) | 29 |
Täiendav tooteinfo | koos kangiga |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 200 |
OPEL | 1605 977 |
---|---|
OPEL | 47 06 836 |
SUZUKI | 53200-84E00 |
SUBARU | 5320086G00 |
SUZUKI | 53200-86G00 |
OPEL | 9214843 |
OPEL | 93 173 149 |
SUBARU | 53200 84E01 |
OPEL | 4706273 |
OPEL | 9212698 |
OPEL | 4706738 |
SUZUKI | 53200 84E00 000 |
OPEL | 5320086G00000 |
SUZUKI | 53200 86G00 000 |
OPEL | 9214425 |
SUBARU | 53200-84E01-000 |
SUZUKI | 73176 |
BENDIX | 362472B |
---|---|
MINTEX | MFR577 |
QUINTON HAZELL | BS1188 |
TRW | GS8724 |
NIPPARTS | N3508028 |
BOSCH | 0 986 487 707 |
TEXTAR | 98101 0652 0 4 |
A.B.S. | 9151 |
ASHIKA | 55-08-821 |
ABE | C0X014ABE |
TOMEX Brakes | TX 21-10 |
JP GROUP | 1263901710 |
DENCKERMANN | B120193 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6021512 |
KAVO PARTS | KBS-8904 |
MEYLE | 614 533 0000/K |
BLUE PRINT | ADK84135 |
MEYLE | 614 533 0000 |
Stark | SKBS-0450069 |
RIDEX | 70B0071 |
ASHIKA | 55-00-0400 |
JAPKO | 550400 |
MAXGEAR | 19-1889 |
JAPANPARTS | GF-0400AF |
TEXTAR | 91065200 |
DELPHI | LS1990 |
sbs | 18492736752 |
PAGID | H9850 |
ATE | 03.0137-0465.2 |
METZGER | MG 829 |
MASTER-SPORT | 03013704652-SET-MS |
PROFIT | 2B0115 |
ProfiPower | 2B0115 |
EGT | 421659EGT |
MASTER-SPORT GERMANY | 03013704652-SET-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname