Laius 1 (mm) | 18.288 |
---|---|
Laius 2 (mm) | 18.288 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 50.005 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 65.088 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 21.43 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 34.925 |
MERCEDES-BENZ | 001 980 2902 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 006 981 5105 |
MERCEDES-BENZ | 009 981 3305 |
MERCEDES-BENZ | 1163300051 |
MERCEDES-BENZ | 1165860033 |
FIAT | 4096587 |
FIAT | 4096591 |
MERCEDES-BENZ | 6113300725 |
VW | 99905908902 |
MERCEDES-BENZ | A001 980 29 02 |
MERCEDES-BENZ | A 006 981 50 05 |
MERCEDES-BENZ | A 006 981 51 05 |
MERCEDES-BENZ | A116 330 00 51 |
MERCEDES-BENZ | A116 586 00 33 |
MERCEDES-BENZ | A611 330 07 25 |
MITSUBISHI | MB 633087 |
MERCEDES-BENZ | A 000 981 63 05 |
MERCEDES-BENZ | 000 981 63 05 |
MERCEDES-BENZ | 006 981 50 05 |
TOYOTA | 04421-35020-2 |
NISSAN | 40210-F1700 |
HYUNDAI | 51703-44030 |
HYUNDAI | 51703-4A000 |
ISUZU | 8-94242-913-0 |
TOYOTA | 90368-21001 |
TOYOTA | 90368-21065 |
NISSAN | D0210-F1700 |
MITSUBISHI | MB 109565 |
MERCEDES-BENZ | 005 981 77 05 |
MERCEDES-BENZ | A0059817705 |
CX | CX130 |
---|---|
SKF | VKBA 596 |
FEBI BILSTEIN | 05577 |
FIRST LINE | FBK160 |
BORG & BECK | BWK160 |
MOOG | ME-WB-11260 |
JP GROUP | 1341300119 |
SNR | R151.05 |
BEGEL Germany | BG33056 |
CX | CX026 |
MASSEY FERGUSON | 1851800 M91 |
EGT | 554058EGTk |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname