Korpuse materjal | GFK (klaaskiuga tugevdatud plastmass) |
---|---|
Klapitüüp | Magnetklapp |
Korpusetüüp | Sünteetikakorpus |
Nominaalpinge (V) | 12 |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
Pistikkontaktide arv | 2 |
Rakendustüüp | elektriline-pneumaatiline |
BMW | 1165 8 509 323 |
---|---|
BMW | 1174 7 796 338 |
BMW | 1165 7 811 814 |
BMW | 1165 7 808 032 |
ERA | 555447 |
---|---|
WE PARTS | 331240079 |
WE PARTS | 331240215 |
HITACHI | 139311 |
HITACHI | 2509311 |
FISPA | 83.948 |
WILMINK GROUP | WG1013393 |
WILMINK GROUP | WG1025881 |
WILMINK GROUP | WG1796558 |
CSV electronic parts | CEV4948 |
ZZVF | ZV93516 |
METZGER | 0892297 |
PIERBURG | 7.02256.27.0 |
BOSCH | 0 928 402 028 |
ACI-AVESA | AEPW-117 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70671900 |
VEMO | V20-63-0013 |
VEMO | V20-63-0013-1 |
FISPA | 83.948A2 |
SIDAT | 83.948 |
SIDAT | 83.948A2 |
METZGER | 0892712 |
WILMINK GROUP | WG1965409 |
TRISCAN | 8813 11015 |
AUTEX | 959622 |
DIPASPORT | TRBCP028PRBN |
QUINTON HAZELL | XELV135 |
CASCO | CPC75003GS |
SANDO | SPC75003.0 |
SANDO | SPC75003.1 |
CASCO | CPC75003AS |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.16.068 |
IPD | 45-8617 |
DA SILVA | GR9037 |
MAXGEAR | 58-0134 |
AUTOTEAM | L3948 |
AUTOTEAM | L3948A2 |
OSSCA | 51581 |
AUTLOG | AV6200 |
AUTO-SPEED PARTS | 2850BM0016 |
KAWE | 8813 11015 |
ESEN SKV | 14SKV922 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname