Avamistemperatuur (°C) | 80 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 41.7 |
Täiendav tooteinfo 2 | Termostaat veepumpa paigutatud |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) |
AUDI | 04E 121 113C |
---|---|
SEAT | 04E 121 113C |
SKODA | 04E 121 113C |
VW | 04E 121 113C |
CUPRA | 04E 121 113C |
TRISCAN | 8620 46687 |
---|---|
VEMO | V15-99-1915 |
vika | 11211485101 |
QUINTON HAZELL | QTH980K |
CALORSTAT by Vernet | TH7274.80 |
OSSCA | 33054 |
MTE-THOMSON | VT476.80 |
FACET | 7.7986KK |
EPS | 1.879.986KK |
METZGER | 4006371 |
MAGNETI MARELLI | 352317004080 |
OSSCA | 43975 |
FACET | 7.7982KK |
FACET | 7.7983KK |
FACET | 7.8967 |
FACET | 7.8967S |
EPS | 1.879.982KK |
EPS | 1.879.983KK |
EPS | 1.880.967 |
EPS | 1.880.967S |
KW | 579 982KK |
KW | 579 983KK |
KW | 579 986KK |
KW | 580 967 |
KW | 580 967S |
MOTORAD | 964-80K |
TRISCAN | 8620 49897 |
MDR | EPS-1879 986 |
GATES | TH64680G1 |
MDR | EPS-1879 983 |
MDR | EPS-1880 967 |
MDR | EPS-1880 967S |
CAUTEX | 774570 |
Metalcaucho | 31317 |
STC | T431317 |
FARE SA | 35743 |
HEPU | TM1246 |
BGA | CT9624 |
CALORSTAT by Vernet | WP0001 |
GK | 701246 |
AKRON-MALÒ | TER522 |
PATRON | PE21195 |
LUZAR | LT 1823 |
MDR | EPS-1879 982 |
DENSO | DTM80964 |
AIC | 75176 |
MAHLE | TX 458 80D |
NRF | 725387 |
FENOX | TS204 |
KAMOKA | 7710237 |
MOTRIO | 8550507580 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname