Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 17.4 |
---|---|
Jämedus/Tugevus 2 (mm) | 17.4 |
WVA-number | 23973 |
Kõrgus 1 (mm) | 52.5 |
Kõrgus 2 (mm) | 52.5 |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Pidurisüsteem | TRW |
Laius 1 (mm) | 116.5 |
Laius 2 (mm) | 116.5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Kontrolltähistus | E9 90R-02A0823/5231 |
Hõõrdkatte materjal | Semi-Metallic |
FMSI kood | D1435-8553 |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
NISSAN | 41060-00Q0K |
---|---|
DACIA | 4106 047 75R |
RENAULT | 4106 047 75R |
RENAULT | 4106 084 81R |
DACIA | 4106 084 81R |
NISSAN | 41060-AX625 |
RENAULT | 7701 208 422 |
DACIA | 7701 208 422 |
RENAULT | 8671 016 692 |
NISSAN | D1060-AX60A |
NISSAN | D1060-AX61A |
NISSAN | D1060-AX61F |
NISSAN | D1060-BH40A |
RENAULT | 7701 209 164 |
RENAULT | 8660004726 |
DACIA | 86 60 004 726 |
DACIA | 7701 209 164 |
MERCEDES-BENZ | A4154210510 |
LADA | 410608481R |
MERCEDES-BENZ | 4154210510 |
DACIA | 8671016692 |
LADA | 8450108101 |
METZGER | 1170029 |
---|---|
DON | PCP1016 |
ZIMMERMANN | 23973.975.1 |
PAGID | T1399 |
TEXTAR | 2397301 |
MINTEX | MDB2595 |
TRW | GDB3332 |
FERODO | FDB1617 |
BOSCH | 0 986 424 795 |
TRISCAN | 8110 14039 |
APEC braking | PAD1312 |
NAPA | PBP7456 |
ATE | 13.0470-5801.2 |
VALEO | 0 986 424 795 |
APEC | PAD1312 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname