Pikkus (mm) | 82 |
---|---|
Keermemõõt | M14 x 1,5 |
Keermemõõt 1 | M10 X 1 |
Paaristoote koodid | VKDY 318044 |
Täiendav tooteinfo | sünteetilise määrdega |
BMW | 32211114842 |
---|---|
BMW | 32212775003 |
MERCEDES-BENZ | A000 338 19 10 |
MERCEDES-BENZ | A000 338 46 10 |
MERCEDES-BENZ | A 000 338 51 10 |
MERCEDES-BENZ | A000 338 52 10 |
MERCEDES-BENZ | A000 338 54 10 |
MERCEDES-BENZ | A000 338 55 10 |
BMW | 32211102379 |
SIDEM | 49034 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 02384 |
TRW | JTE397 |
DELPHI | TA1180 |
QUINTON HAZELL | QR2298S |
TRW | JTE110 |
MOOG | ME-ES-6129 |
DELPHI | TA1465 |
QUINTON HAZELL | QR1161RHT |
RUVILLE | 915101 |
FEBI BILSTEIN | 8582 |
RUVILLE | 915120 |
FEBI BILSTEIN | 1712 |
SASIC | 9006529 |
LEMFÖRDER | 10710 |
TRISCAN | 8500 2304 |
TRISCAN | 8500 16014 |
MONROE | L2304 |
MONROE | L2320 |
FAI | SS919 |
MEYLE | 160200212 |
CORTECO | 49399562 |
OCAP | 180282 |
STELLOX | 51-00776-SX |
FEBI BILSTEIN | 2384 |
CORTECO | 49400928 |
STELLOX | 51-00400-SX |
OCAP | 182170 |
TRISCAN | 8500 1104 |
LEMFÖRDER | 1999430 |
OCAP | 181651 |
MOOG | ME-ES-0212 |
LEMFÖRDER | 10710 03 |
LEMFÖRDER | 10711 02 |
RTS | 91-00801-1 |
RTS | 91-00817 |
MONROE | 91-00283 |
AXIOS | 51-00400-SX |
Schaeffler FAG | 840 0685 10 |
Schaeffler FAG | 840 0696 10 |
KAMPOL | 51-00400-SX |
DELPHI | TA1152 |
MOOG | BM-ES-4215 |
FAI AutoParts | SS919 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname