Anduritüüp | Induktiivandur |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 3 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kaablita |
Korpusevärv | must |
TOYOTA | 19300-WA010 |
---|---|
MINI | 7 803 093 |
BMW | 13 62 7 803 093 |
MINI | 13 62 7 803 093 |
BMW | 7 803 093 |
FEBI BILSTEIN | 36411 |
---|---|
FAE | 79387 |
MEAT & DORIA | 87943 |
INTERMOTOR | 17168 |
HOFFER | 7517943 |
WE PARTS | 410570754 |
MOTAQUIP | LVCP208 |
FUELPARTS | CS1770 |
LUCAS ELECTRICAL | SEB2068 |
QUINTON HAZELL | XREV683 |
METZGER | 0903177 |
CALORSTAT by Vernet | CS0119 |
INTERMOTOR | EPS708 |
BLUE PRINT | ADB117220 |
ELTA AUTOMOTIVE | EE0513 |
ELTA AUTOMOTIVE | XCS6485 |
AUTLOG | AS5060 |
WILMINK GROUP | WG1484408 |
WILMINK GROUP | WG1408617 |
CSV electronic parts | CSR3248 |
NGK | 81249 |
EFI Automotive | 303349 |
INTERMOTOR | EPS708 |
KAVO PARTS | ECA-9010 |
WILMINK GROUP | WG1785019 |
FISPA | 83.3248 |
VEMO | V20-72-0088 |
SWAG | 20 93 6411 |
TRISCAN | 8855 11123 |
TOPRAN | 502 890 |
EPS | 1.953.757 |
OPTIMAL | 08-S153 |
KW | 453 757 |
WALKER PRODUCTS | 235-1940 |
FACET | 9.0757 |
SIDAT | 83.3248 |
NGK | CHN3-V250 |
FACET | EPS 1.953.757 |
FACET | KW 453 757 |
EPS | FACET 9.0757 |
EPS | KW 453 757 |
KW | EPS 1.953.757 |
KW | FACET 9.0757 |
HELLA | 6PU 009 168-241 |
EFI Automotive | 303349 |
INTERMOTOR | EPS708 |
LEMARK | LCS502 |
INTERMOTOR | 17168 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname