Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 33 |
---|---|
Pikkus 3 [mm] | 56 |
Netokaal [kg] | 6.1 |
Ribide arv | 5 |
Rihmarattad Ø (mm) | 54 |
Klemm | M8 |
Generaator- laadevool [A] | 120 |
Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 12V pardael.võrk |
Pikkus 1 [mm] | 54 |
Pikkus 2 [mm] | 54 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 10 |
OPEL | 13125229 |
---|---|
OPEL | 13147093 |
OPEL | 90561972 |
OPEL | 9117936 |
OPEL | 9173572 |
OPEL | 9195336 |
OPEL | 93177834 |
GENERAL MOTORS | UA |
GENERAL MOTORS | WX |
DICRA | 46046150 |
---|---|
LUCAS ELECTRICAL | LRA02295 |
ARTEC | 59212765 |
ARTEC | 59213707 |
ARTEC | 29213707 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA2295 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA2359 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA02359 |
HOLGER CRISTIANSEN | CA1765IR |
HOLGER CRISTIANSEN | CA1821IR |
EUROTEC | 12042800EU |
EUROTEC | 12046150EU |
EUROTEC | 12047320EU |
CEVAM | C4079 |
DRI | 2281561202 |
AMK | AL2459 |
DA SILVA | A010632 |
DA SILVA | A010682 |
VALEO | 437611 |
FRIESEN | 9047320 |
FRIESEN | 9042800 |
BOSCH | 0 124 515 031 |
BOSCH | 0 986 046 150 |
HELLA | 8EL 738 160-001 |
HELLA | 8EL 738 206-001 |
BOSCH | 0 124 515 004 |
BOSCH | 0 986 042 800 |
BOSCH | 0 986 047 320 |
BOSCH | 0 124 425 006 |
BOSCH | 0 124 425 009 |
BOSCH | 0 124 425 027 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 32046150 |
FRIESEN | 9090159 |
Delco Remy | DRB2800 |
Delco Remy | DRB6150 |
EUROTEC | 12047320 |
DRI | 2281341202 |
AUTOELECTRO | AEC1765 |
AUTOELECTRO | AEC1821 |
AMK | 501-02388 |
ATL Autotechnik | L 42 800 |
ATL Autotechnik | L 47 320 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname