Uus osa | |
---|---|
Vana detaili tagastus mittevajalik | |
soovitatav remondimahtu suurendamine | Õhufilter |
OPEL | 08 36 627 |
---|---|
OPEL | 08 38 628 |
OPEL | 090 529 673 |
OPEL | 090 543 282 |
138968 | |
OPEL | 8 36 627 |
OPEL | 8 38 628 |
OPEL | 90529673 |
GENERAL MOTORS | 90529673 |
OPEL | 90543282 |
GENERAL MOTORS | 90543282 |
HITACHI | 138968 |
AUTOMEGA | 1400239 |
---|---|
PEX | LM06 |
ERA | MF074 |
VEMO | 40-72-0386 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70640126 |
INTERMOTOR | EAM001 |
INTERMOTOR | 19604 |
AURADIA | 10053 |
MEYLE | 614 036 0003 |
JP GROUP | 880838628 |
A.I.C. Competition | 51459 |
HITACHI | 138368 |
METZGER | LMM-OPEL003 |
MASTER-SPORT | 020-S-PCS-MS |
SAMI | 2651V |
QUINTON HAZELL | QM647 |
CONTINENTAL/VDO | A2C59513370 |
ACI-AVESA | IC-0.280.217.123 |
MEAT & DORIA | 86017/1 |
TOPRAN | 206 615 |
MASTER-SPORT | 020-K-PCS-MS |
ACI-AVESA | AMMA-777 |
FACET | 10.1038 |
METZGER | 0891032 |
VEMO | V40-72-0386 |
MEAT & DORIA | 86017 |
HELLA | 8ET 009 142-731 |
ERA | 558074 |
SIDAT | 38.647 |
SIDAT | 38.647A2 |
HOFFER | 7516017 |
FISPA | 38.647 |
SWAG | 40 92 3875 |
JOHNS | LMM 55 55-026 |
AUTOMEGA | 3008380628 |
BOSCH | 0 280 217 123 |
MAGNETI MARELLI | 213719606010 |
MAGNETI MARELLI | 213719606019 |
MAGNETI MARELLI | 213719692010 |
VALEO | 253704 |
MAPCO | 42702 |
BBT | AMS701 |
MAXGEAR | 51-0036 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname