Kinnitusaukude hulk | 1 |
---|---|
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 201 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 37.5 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 56 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 57 |
Veljeaukude hulk | 4 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 200 |
OPEL | 568 053 |
---|---|
VAUXHALL | 568053 |
VAUXHALL | 5 68 058 |
OPEL | 568 058 |
OPEL | 90086194 |
VAUXHALL | 90 086 194 |
OPEL | 90193915 |
VAUXHALL | 90 193 915 |
AUTOMEGA | 1200828 |
---|---|
PAGID | 62403 |
TEXTAR | 94007800 |
MINTEX | MBD013 |
QUINTON HAZELL | BDR130 |
FEBI BILSTEIN | 08848 |
TRW | DB4021 |
FTE | BT130 |
PEX | 15.0165 |
DELPHI | BF151 |
NK | 253605 |
ROADHOUSE | 7020.00 |
sbs | 1825253605 |
JURID | 329201J |
BENDIX | 329201B |
OMC | 100 952 |
BREMBO | 14.4718.10 |
LPR | 7D0137 |
METELLI | 18-0299 |
A.B.S. | 5127-S |
CIFAM | 700-299 |
KAWE | 7D0137 |
TRISCAN | 8120 24202 |
TEXTAR | 94007803 |
DELPHI | BG151 |
OPTIMAL | BT-0200 |
MEYLE | 615 523 6003 |
QH Benelux | HP66219 |
JP GROUP | 880568058ALT |
WOKING | B7020.00 |
AUTOMEGA | 3105680058 |
FIRST LINE | FBR691 |
VEMA | 800827 |
ABE | C6X000ABE |
REMSA | 7020.00 |
METZGER | BT 1063 |
SWAG | 40 90 8848 |
BOSCH | 0 986 477 021 |
TOPRAN | 200 931 |
ATE | 24.0220-0011.2 |
KAGER | 36-0030 |
ZIMMERMANN | 430.1776.20 |
APEC braking | DRM9126 |
EGT | 410126EGT |
APEC | DRM9126 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname