Keermemõõt | 10 x 1 (4) |
---|---|
Pidurisüsteem | Bendix |
Kolvi läbimõõt [mm] | 20.64 |
Materjal | Malm |
VW | 357 611 019 |
---|---|
SEAT | 1H2 611 019 B |
VW | 1H2 611 019 B |
VW | 1H1 611 019 AA |
AUTOMEGA | 1200139 |
---|---|
AUTOMEGA | 1200232 |
ATE | 010532 |
VALEO | 402322 |
BENDIX | 131968B |
BENDIX | L613968 |
MAGNETI MARELLI | 360219130085 |
TRW | 32967516 |
TRW | PMF198 |
TRW | PMF387 |
FERODO | FHM570 |
NK | 824753 |
NK | 824761 |
NK | 829909 |
LPR | 1835 |
LPR | 1865 |
TRUSTING | PF041 |
GIRLING | 4005480 |
NUOVA TECNODELTA | 5205 |
MAGNETI MARELLI | 360219130176 |
BOSCH | 0 204 123 562 |
BOSCH | F 026 003 562 |
BREMBO | M 85 034 |
FERODO | FHM1014 |
METELLI | 05-0142 |
METELLI | 05-0277 |
MGA | MC2205 |
CIFAM | 202-142 |
FTE | H209042.2.1 |
BREMBO | M 68 001 |
TRUSTING | PF231 |
TEXTAR | 33087100 |
BENDIX | 132429B |
DELPHI | LM43771 |
JURID | 132429J |
ATE | 03.2120-2651.3 |
JURID | 133178J |
BENDIX | 613968 |
UNIPART | GMC391 |
TRW | 32967619 |
TRUSTING | PF033 |
Brake ENGINEERING | MC1411BE |
fri.tech. | PF033 |
VILLAR | 621.3422 |
TRISCAN | 8130 29116 |
TRISCAN | 8130 29141 |
METZGER | 202-142 |
BOSCH | 0 986 480 142 |
PAGID | 80417 |
MAGNETI MARELLI | BSM0085 |
TRW | PMH655 |
NUOVA TECNODELTA | 5182 |
WAGNER | F128225 |
BOSCH | 0 204 123 375 |
SAMKO | P16137 |
FIRST LINE | FBM4299 |
BOSCH | 0 204 123 156 |
TRW | PMF480 |
TOPRAN | 103 143 |
TOPRAN | 103 522 |
DELPHI | LM42651 |
FTE | H209042.03 |
TRISCAN | 8130 29134 |
ATE | 03.2120-3943.3 |
APEC braking | MCY197 |
VALEO | 400798 |
APEC | MCY197 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname