Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1 |
Netokaal [kg] | 2.9 |
Klemm | M8 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 70 |
Hammaste arv | 8 |
Pinge [V] | 12 |
Klemm | Pin "50" M6 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
MERCEDES-BENZ | 0051212101 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 005 151 19 01 |
MERCEDES-BENZ | A 005 121 21 01 |
MERCEDES-BENZ | A 005 151 19 01 |
MERCEDES-BENZ | A0051512101 |
MERCEDES-BENZ | 0041518501 |
MERCEDES-BENZ | 0051512101 |
MERCEDES-BENZ | A004.151.85.01 |
EUROTEC | 11018570 |
---|---|
PowerMax | 8212409 |
PowerMax | 88212409 |
LUCAS ELECTRICAL | LRT205 |
VALEO | 726151 |
QUINTON HAZELL | QES1396 |
FRIESEN | 8080003 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS1117 |
CEVAM | C3856 |
AMK | ST2073 |
AUTOELECTRO | AES2205 |
ELSTOCK | 25-2354 |
CASCO | CST15139GS |
CASCO | CST15139OS |
HELLA | 8EA 737 575-001 |
MAGNETI MARELLI | 944280185710 |
CEVAM | 3856 |
EDR | 918571 |
VALEO | 438027 |
VALEO | 455747 |
Delco Remy | DRS8571 |
NK | 4718680 |
BOSCH | F000AL0101 |
QUINTON HAZELL | QRS1396 |
Delco Remy | RAS39682 |
ERA | 220027 |
CASCO | CST15139AS |
AMK | 502-00981 |
AS-PL | S3020 |
DRI | 325027082 |
ERA | 220027A |
ERA | 220027R |
VALEO | D7E4 |
VALEO | D7E8 |
VALEO | D7E18 |
BOSCH | 0 986 018 570 |
BOSCH | 0 986 018 571 |
FRIESEN | 8018571 |
VALEO | D7E38 |
AUTOELECTRO | AES2205SB |
BV PSH | 550.514.082.000 |
BV PSH | 550.514.082.500 |
BV PSH | 550.514.082.505 |
MAGNETI MARELLI | 359001401150 |
RE-EX | 502-00981 |
RE-EX | ST2073 |
VALEO | 201032 |
TURBO MOTOR | ST00981 |
BV PSH | 550.514.082.340 |
MAGNETI MARELLI | MQS1117 |
TMI | ST00981 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname