Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 0.8 |
Pistikuteostus-ID | Plug |
Netokaal [kg] | 5.8 |
Klemm | M8 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 76 |
Hammaste arv | 9 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine vastupäeva |
VW | 003911023A |
---|---|
VW | 003 911 023 B |
VW | 003 911 023 BX |
VW | 039911023 |
MAGNETI MARELLI | 944280105800 |
---|---|
EUROTEC | 11010580 |
PowerMax | 88212328 |
SPIDAN | 0001021 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS287 |
BOSCH | 0001212209 |
BOSCH | 0001212013 |
BOSCH | 0 986 010 550 |
BOSCH | 0001212006 |
FRIESEN | 8010550 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS117 |
EUROTEC | 11010580EU |
DRI | 311012092 |
AMK | ST2982 |
AUTOELECTRO | AES2187 |
ELSTOCK | 25-0135 |
VALEO | 458502 |
QUINTON HAZELL | QRS1732 |
ALANKO | 10440407 |
CASCO | CST10290RS |
CASCO | CST10290AS |
AS-PL | S0415 |
HELLA | 8EA 725 970-001 |
FRIESEN | 8010580 |
Delco Remy | DRS0550 |
Delco Remy | DRS0580 |
ATL Autotechnik | A 10 580 |
AMK | 502-00071 |
BOSCH | 0 001 212 005 |
BOSCH | 0 001 212 012 |
BOSCH | 0 001 212 208 |
BOSCH | 0 986 010 580 |
BOSCH | 0 001 212 002 |
BOSCH | 0 001 212 007 |
EDR | 910550 |
EDR | 910580 |
WAI | 16300R |
RE-EX | ST2982 |
HELLA | 8EA 011 611-181 |
RE-EX | 502-00071 |
CEVAM | 3767 |
TURBO MOTOR | ST00071 |
SOVEREIGN | SS627 |
TMI | ST00071 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname