CITROEN | 0816-K5 |
---|---|
PEUGEOT | 0816-K5 |
CITROEN | 0816-K8 |
PEUGEOT | 0816-K8 |
CITROEN | 0829 F7 |
PEUGEOT | 0829 F7 |
CITROEN | 0829 G1 |
PEUGEOT | 0829 G1 |
CITROEN | 0829 G6 |
PEUGEOT | 0829 G6 |
CITROEN | 0831-Q0 |
PEUGEOT | 0831-Q0 |
CITROEN | 0831-W1 |
PEUGEOT | 0831-W1 |
CITROEN | 1609086880 |
PEUGEOT | 1609086880 |
FORD | 1 683 723 |
FORD | 1 683 833 |
FORD | 1 707 028 |
FORD | 1 876 371 |
CITROEN | 830.5 |
CITROEN | 830.51 |
CITROEN | 83072 |
PEUGEOT | 830.72 |
FIAT | 9467611180 |
FIAT | 9467642580 |
CITROEN | 96 44 258 480 |
PEUGEOT | 9674406880 |
FORD | 9M5Q 6B217 AB |
FORD | 9M5Q 8A615 AA |
TOYOTA | SU001-A0151 |
CITROEN | 83074 |
FORD | DS7Q6K288AA |
FORD | 1231978 |
FORD | 1683829 |
FORD | 1707035 |
FORD | 3M5Q 6M250 AA |
PEUGEOT | 83051 |
PEUGEOT | 83074 |
FIAT | 9400830509 |
PEUGEOT | 96 442 584 80 |
PEUGEOT | 96 823 057 80 |
FORD | 9M5Q 6M250 AB |
CITROEN | 9682305780 |
CITROEN | 9674406880 |
PEUGEOT | 830.5 |
CONTITECH | CT1140K1 |
---|---|
DAYCO | KTB967 |
FEBI BILSTEIN | 37460 |
GATES | K015672XS |
SKF | VKMA 03205 |
HUTCHINSON | KH 452 |
Schaeffler INA | 530 0558 10 |
BOSCH | 1 987 948 281 |
SWAG | 62 93 7460 |
QUINTON HAZELL | QBK861 |
SASIC | 1750034 |
SNR | KD459.57 |
TRISCAN | 8647 10079 |
SALERI | 4138050 |
CONTINENTAL CTAM | CT1140K1 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1112051 |
DOLZ | SKD106 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname